۱۵ جایگاه عرضه سوخت کرمان به مراجع قضایی معرفی شدند

۱۳۹۸/۱۲/۲۰ - ۱۰:۴۶:۲۱
کد خبر: ۹۷۵۷۵۸
۱۵ جایگاه عرضه سوخت کرمان به مراجع قضایی معرفی شدند
مدیرکل استاندارد استان کرمان گفت: تعداد ۱۵ جایگاه عرضه سوخت مایع در حوزه شهرستان‌های رفسنجان، سیرجان، کرمان و بم از توابع این استان به مراجع قضایی معرفی شدند.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ اسماعیل عاقلی در این خصوص افزود: نازل های جایگاه‌های عرضه سوخت مایع در راستای اجرای قانون اوزان و مقیاسهای سازمان ملی استاندارد و رعایت حقوق شهروندی و جلوگیری از کم فروشی؛ مورد کنترل و آزمون و بازرسی های ادواری سالیانه توسط کارشناسان استاندارد و شرکت های بازرسی تائید صلاحیت شده قرار می گیرند و در صورت تائید نسبت به نصب برچسب ها و تائیدیه های لازم اقدام می‌شود.

وی ادامه داد: در همین راستا تعداد ۱۵ جایگاه عرضه سوخت مایع واقع در شهرستان‌های رفسنجان، سیرجان، کرمان و بم به‌دلیل فقدان همکاری در اجرای آزمون ادواری نازل های سوخت و ممانعت از انجام آزمون های مربوطه و عدم امکان بررسی و اظهار نظر در خصوص صحت عملکرد نازل‌ها و حجم عرضه و فروش سوخت مایع به شهروندان، به مراجع قضایی جهت اعمال قانون و برخوردهای لازم معرفی شدند.

مدیرکل استاندارد استان کرمان عنوان کرد: ۶ جایگاه عرضه واقع در شهرستان رفسنجان از جمله جایگاه های سوخت مایع علی قلی زاده، حسینی، خاتم الانبیاء(ص)، حیدری، لاله و حسنی بودند.

وی گفت: همچنین ۲ جایگاه عرضه سوخت مایع صاحب الزمان(عج) و صدف در حوزه شهرستان سیرجان و جایگاه های سوخت صبا (مهران میرزایی)، تعاونی راین و ارگ راین در حوزه شهرستان کرمان به مراجع قضایی معرفی شدند.

عاقلی بیان داشت: تعداد چهار جایگاه عرضه سوخت مایع دهبکری، مهدی (محمد پور گلستانی )، خلیج فارس (لقمانی) و علی ابن ابیطالب در حوزه استحفاظی شهرستان بم نیز از دیگر جایگاه های معرفی شده به مراجع قضایی بودند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز