معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش استان کرمان:

ستاد اسکان فرهنگیان استان کرمان، در نوروز ۹۹ تعطیل است

۱۳۹۸/۱۲/۲۴ - ۱۲:۲۳:۰۵
کد خبر: ۹۷۷۵۵۷
ستاد اسکان فرهنگیان استان کرمان، در نوروز ۹۹ تعطیل است
معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش استان کرمان گفت: به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، ستاد اسکان فرهنگیان استان کرمان در نوروز 99 تعطیل است.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ سید قوام رضا میرحسینی در جلسه مدیران و روسای آموزش و پرورش شهرستان ها و مناطق که به صورت ویدیو کنفرانس برگزار شد، با تاکید بر ضرورت همکاری همه اقشار برای قطع زنجیره گسترش بیماری کرونا اظهار داشت: بر اساس اعلام وزارت آموزش و پرورش همه کارکنان بایستی از ماموریت های غیر ضروری در شرایط فعلی خودداری کنند.

وی از واریز کمک سرانه بهداشتی در راستای پیشگیری از بیماری کرونا خبر داد و افزود: این سرانه فقط باید برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا هزینه شود.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش استان کرمان با بیان خطبه ای از حضرت علی (ع) گفت: همه ما در برابر فضاهای آموزشی و تجهیزات مسئولیت داریم و باید متوجه رسالت خطیر خود باشیم.

میرحسینی خاطر نشان کرد: با توجه به شیوع بیماری کرونا همه ستادهای اسکان فرهنگیان در استان تعطیل است و از پذیرش مسافران نوروزی معذوریم.

وی از مدیران ادارات آموزش و پرورش شهرستان ها و مناطق استان خواست اطلاعات مدارس در زمینه تجهیزات و فضای آموزشی را حداکثر تا 20 فروردین به اداره کل ارسال کنند.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش استان کرمان همچنین با اشاره به سهم پنج درصدی آموزش و پرورش از عوارض صدور پروانه ساختمان گفت: مدیران ادارات آموزش و پرورش استان باید دریافتی های خود را در سال 98 از محل صدور پروانه ساختمانی تا پایان هفته جاری ارسال کنند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز