معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت معدن و تجارت استان کرمان:

امکان خرید اینترنتی میوه تنظیم بازار در کرمان فراهم شد

۱۳۹۸/۱۲/۲۸ - ۱۰:۵۰:۳۱
کد خبر: ۹۷۹۲۲۷
امکان خرید اینترنتی میوه تنظیم بازار در کرمان فراهم شد
معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت معدن و تجارت استان کرمان با اشاره به برنامه‌ریزی برای خرید اینترنتی میوه تنظیم بازار در شهر کرمان، گفت: «همشهریان برای خرید اینترنتی میوه می‌توانند به سایت (کالا به خانه) kalabekhane.ir مراجعه و یا از کد دستوری #۵۰۶۰۷۰۸۰*۱*۶۶۵۵* استفاده کنند».

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ سینا خسروی با بیان این‌که توزیع سیب درختی و پرتقال طرح تنظیم بازار در شهر کرمان همزمان با کل استان از (۲۷ اسفندماه) آغاز شده است، اظهار کرد: «توزیع سیب درختی و پرتقال طرح تنظیم بازار در شهر کرمان در بیش از ۲۰ غرفه انجام می‌شود و در کنار آن توزیع اینترنتی نیز برنامه‌ریزی شده است».

وی افزود: «قیمت فروش سبدی هر کیلوگرم سیب درختی برای مصرف‌کننده شش‌هزار تومان و قیمت سبدی هر کیلوگرم پرتقال برای مصرف‌کننده شش‌هزار و ۵۰۰ تومان است که در صورت تقاضا برای خرید خُرده، به ازای هرکیلوگرم ۳۰۰ تومان به قیمت‌های مذکور اضافه می‌شود».

خسروی خاطرنشان کرد: «از همشهریان عزیز خواهش می‌کنم به جای حضور در سطح شهر و تجمع جلوی غرفه‌های میوه در خانه بمانند و میوه‌ی خود را اینترنتی خریداری کنند».

وی گفت: «همشهریان برای خرید اینترنتی میوه کافی است به سایت (کالا به خانه) kalabekhane.ir مراجعه و یا از کد دستوری #۵۰۶۰۷۰۸۰*۱*۶۶۵۵* استفاده کنند».

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز