استاندار کرمان:

توصیه به خرید و فروش اینترنتی و پستی کالاها داریم

۱۳۹۸/۱۲/۲۸ - ۲۰:۲۱:۱۹
کد خبر: ۹۷۹۴۷۳
توصیه به خرید و فروش اینترنتی و پستی کالاها داریم
استاندار کرمان گفت: با توجه به مشکلاتی که تعطیلی بازار برای مردم و کسبه ایجاد می‌کند، توصیه بر خرید و فروش اینترنتی و پستی کالاها شد که با رعایت ضوابط بهداشتی و نظارت کامل به دست شهروندان رسانده شود و این کار با همکاری شرکت‌های اینترنتی، اصناف و اداره پست صورت می‌گیرد.

شرکت‌های اینترنتی به کمک اصناف و مردم می‌آیند

 

به گزارش روابط عمومی استانداری کرمان، دکتر محمدجواد فدائی استاندار کرمان 28 اسفند ماه در جلسه‌ای مرتبط با فروش اینترنتی و مجازی کالاهای اساسی با هدف کمک به اصناف استان کرمان با توجه به تعطیلی بازار عنوان کرد: از فرصت‌هایی که در این شرایط برای ما فراهم شده توسعه کسب و کارهای اینترنتی و پیوند بازارهای سنتی با بازارهای اینترنتی و جدید است.

وی تاکید کرد: استانداری کرمان با نظر حمایتی، گسترش و توسعه خدمات الکترونیک را در اولویت برنامه‌های خود دارد.

استاندار کرمان گفت: بازاریان، کسبه و مردم با بهره‌گیری از زیرساخت‌ها و پِلَتفرم‌های موجود در استان کرمان هم به رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و کنترل بیماری کرونا کمک می‌کنند و هم از کسب و کارهای نوین و شرکت‌های دانش بنیان فعال در این زمینه حمایت شود.

فدائی از جوانان و دانش آموختگان مهندسی کامپیوتر و گرایش‌های مختلف، مدیریت بازرگانی و رشته‌های مرتبط دعوت کرد با رصد بازار و نیازهای مردم، خلاقانه به کسب و کارهای اینترنتی ورود کنند.

استاندار کرمان همچنین از فعالان کسب و کارهای اینترنتی خواست با صداقت و سرعت‌بخشی در خدمات‌رسانی‌، اعتماد مشتریان را جلب کنند و افزود: با توجه به بیماری کرونا ویروس و توصیه پزشکان متخصص مبنی بر فاصله‌گذاری اجتماعی و جلوگیری از ازدحام جمعیت در راستای جلوگیری از گسترش بیماری، ستاد استانی مدیریت کرونا در کرمان تصمیم بر تعطیلی بازار گرفته شد تا شرایط به وضعیت بهتر برگردد.

وی ادامه داد: اما با توجه به مشکلاتی که تعطیلی بازار برای مردم و کسبه ایجاد می‌کند، توصیه بر خرید و فروش اینترنتی و پستی کالاها شد که با رعایت ضوابط بهداشتی و نظارت کامل به دست شهروندان رسانده شود و این کار با همکاری شرکت‌های اینترنتی، اصناف و اداره پست صورت می‌گیرد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز