پیام تبریک مدیرکل ورزش و جوانان کرمان به مناسبت سال جدید

۱۳۹۹/۰۱/۰۱ - ۱۹:۰۴:۴۴
کد خبر: ۹۷۹۸۸۵
پیام تبریک مدیرکل ورزش و جوانان کرمان به مناسبت سال جدید
مدیرکل ورزش و جوانان کرمان به مناسبت سال جدید پیام تبریکی صادر نمود.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ متن پیام نوروزی میثم پاریزی بدین شرح است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

یَا مُقَلِّبَ الْقُلُوبِ وَ الْأَبْصَارِ یَا مُدَبِّرَ اللَّیْلِ وَ النَّهَارِ

یَا مُحَوِّلَ الْحَوْلِ وَ الْأَحْوَالِ حَوِّلْ حَالَنَا إِلَی أَحْسَنِ الْحَالِ

بهار نوید بخش تغییر، تحول و دگرگونی است و پایان یافتن زمستان و شکوفایی فصل رویش، جلوه ای زیبا از قدرت آفریدگار است، بر ماست تا قدر شکوه اعجاز انگیز این طبیعتِ سحرانگیز را بدانیم و آمدن فصل لطافت و روشنی را به فرصتی برای دوستى و همگرایى بدل کنیم.

نو شدن جهان هستی مجالی دوباره است تا به نحو شایسته ای از فرصت های سال جدید در راستای همدلی و همفکری استفاده کنیم و با نشاطی مضاعف، در راستای پیشرفت ورزش استان گام برداریم.

اینجانب در آستانه سال نو ابتدا شهادت حضرت امام موسی کاظم (ع) را به همه مشتاقانش تسلیت عرض نموده و خداوند سبحان را به خاطر نعمت های بی شماری که بر ما ارزانی داشته است شاکرم و فرا رسیدن بهار طبیعیت و آغاز سال جدید را مردم دیار کریمان به ویژه جامعه بزرگ ورزش و جوانان استان کرمان، تبریک و شاد باش عرض می نمایم.

امید آنکه در سالی که به فرموده مقام معظم رهبری به عنوان سال جهش تولید مزین گشت، با رعایت مسائل بهداشتی و توجه به دستورات ستادهای ملی و استانی مبارزه با ویروس کرونا و با همبستگی جمعی به زودی زود با شکست و ریشه کنی کامل ویروس کرونا شاهد بازگشت روزهایی سرشار از شادابی و نشاط برای اقشار مختلف جامعه بویژه جامعه بزرگ ورزش و جوانان ایران عزیز و کرمان قهرمان باشیم.

میثم پاریزی

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز