معلم کرمانی مبتلا به کرونا، تدریس آنلاین را از روی تخت بخش عفونی بیمارستان افضلی پور انجام می دهد

۱۳۹۹/۰۱/۰۲ - ۱۳:۴۲:۳۰
کد خبر: ۹۸۰۰۱۷
معلم کرمانی مبتلا به کرونا، تدریس آنلاین را از روی تخت بخش عفونی بیمارستان افضلی پور انجام می دهد
مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان با اشاره به جلوه های ایثار معلمی در شرایط تعطیلی کرونا در استان گفت: معلم کرمانی مبتلا به کرونا، تدریس آنلاین را از روی تخت بخش عفونی بیمارستان افضلی پور انجام می دهد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ احمد اسکندری‌نسب با تبریک فرا رسیدن سال یکهزار و ۳۹۹ سال "جهش تولید " خاطر نشان کرد:  فرهنگیان کرمانی با لبیک به ندای رهبر فرزانه انقلاب با جهش تولید در محتواهای الکترونیکی و بسته های یادگیری محور جهاد آموزشی در راستای تسهیل و تعمیق فرایند یاددهی _ یادگیری در شرایط تعطیلی مدارس به علت شیوع کرونا ایجاد می کنند.

وی از پوشش حداکثری دانش آموزان استان در زمینه آموزش مجازی خبر داد و افزود: بسته های آموزشی یادگیری محور نیز برای دانش آموزان  مناطق دوردست و محروم استان تدوین و توزیع شده است.

اسکندری نسب به برگزاری کلاس های آموزشی مجازی در سطح استانی، منطقه ای، شهرستانی و مدرسه ای اشاره کرد و گفت: خوشبختانه با توجه به شرایط تعطیلی مدارس به علت شیوع ویروس کرونا "جهاد آموزشی" در نظام تعلیم و تربیت استان ایجاد شده است.

مدیر  کل آموزش و پرورش استان کرمان با بیان اینکه  عشق و ایثار ماهیت شغل معلمی  است، اظهار  کرد: معلمان علاوه بر آموزش دانش آموزان نگران سلامتی آنها نیز هستند و ضمن ارائه نکات بهداشتی و مشاوره ای در شرایط فعلی دغدغه سلامتی آنها را نیز دارند.

احمد اسکندری نسب از تولید روزانه ۳۰ هزار ماسک در هنرستان های فنی و حرفه ای و کاردانش استان نیز خبر داد و افزود:  این مهم در راستای مسئولیت اجتماعی فرهنگیان و تحقق شعار " آموزش همراه با تولید در هنرستان های فنی و حرفه ای و کار دانش " در حال اجراست.

وی از آموزش و پرورش به عنوان دستگاه مولد و زیر ساختی نام برو و گفت: آموزش همراه با تولید راهبرد اصلی ما در هنرستانهای فنی و حرفه ای و کار دانش در راستای تحقق شعار سال ۹۹ است.

وی با اشاره به راه اندازی پویش دانش آموزی در زمینه پیشگیری از ویروس کرونا تاکید کرد: دانش آموزان به عنوان سفیران سلامت مانع از سفر و دید و بازدید های نوروزی در راستای قطع چرخه انتقال ویروس کرونا شوند.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان ضمن آرزوی سلامتی و  تقدیر از معلم ارجمند کرمانی که در زمان بستری به علت مبتلا به ویروس کرونا هم از تدریس به دانش آموزان دست نکشید گفت: جلوه های ایثار این معلم فداکار کرمانی برای همیشه تاریخ در ذهن فرزندان این مرز و بوم ماندگار خواهد بود و از طرف اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان نیز در مراسم ویژه ای از این همکار فرهنگی تقدیر خواهد شد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز