دبیر هیئت فوتبال استان کرمان خبر داد:

برگزاری ۴۶۸ بازی فوتبال در استان کرمان در سال ۹۸

۱۳۹۹/۰۱/۰۲ - ۱۴:۴۲:۱۱
کد خبر: ۹۸۰۰۴۰
دبیر هیئت فوتبال استان کرمان از برگزاری ۴۶۸ بازی فوتبال در این استان تا پایان سال ۹۸ خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ علیرضا دادگر، به برگزاری ۴۶۸ مسابقه فوتبال طی سال ۹۸ در استان کرمان اشاره و عنوان کرد: ۱۰۲ بازی در لیگ برتر استان طی ۱۷ هفته (هر هفته ۶ بازی) انجام شده است.

او افزود: در لیگ دسته اول استان نیز ۲۱ بازی (سه هفته و هر هفته هفت بازی) برگزار شده است.

دادگر به جزئیات مسابقات انجام شده استانی فوتبال در فصل ۹۹-۹۸ به همت کمیته مسابقات این هیئت اشاره و تصریح کرد: رقابت‌های رده‌ی سنی نونهالان با حضور ۱۷ تیم از ۲۷ تیر ماه تا ۱۰ آبان ماه ۹۸ برگزار شد.

او با اعلام اینکه در مجموع ۴۲ بازی طی سه مرحله انجام شد، بیان داشت: در پایان تیم‌های آینده سازان کرمان، مس شهربابک و امیران کرمان عناوین اول تا سوم مسابقات را از آن خود کردند.

دبیر هیئت فوتبال استان کرمان گفت: رده‌ی سنی زیر ۱۵ سال نیز با حضور ۱۷ تیم از ۱۹ مرداد ماه تا ۳ آبان ماه ۹۸ با انجام ۴۲ بازی در سه مرحله برگزار شد که در نهایت مس کرمان، شهرداری بروات و گل گهر سیرجان بر سکو‌های اول تا سوم رقابت‌ها ایستادند.

دادگر افزود: مسابقات رده‌ی سنی نوجوانان هم با حضور ۱۶ تیم از ۲۳ شهریور ماه تا ۲۸ آذر ماه ۹۸ با ۳۸ بازی انجام شد که بدین ترتیب امیران کرمان، ذغالشویی زرند و شاهین کرمان در جایگاه‌های اول تا سوم قرار گرفتند.

او تصریح کرد: رقابت‌های رده‌ی سنی ۱۷ سال با حضور ۱۰ تیم از ۲ شهریور ماه تا ۲۹ آبان ماه ۹۸ با انجام ۲۷ بازی در سه مرحله برگزار شد که در نهایت مس کرمان، گل گهر سیرجان و مس شهربابک به مقام‌های اول تا سوم دست یافتند.

دبیر هیئت فوتبال استان کرمان بیان داشت: رقابت‌های رده‌ی سنی جوانان با حضور ۲۵ تیم از ۵ مرداد ماه ۹۸ تا ۷ آذر ماه ۹۸ با انجام ۷۶ بازی برگزار شد که بر این اساس، تیم‌های آرمان گهر سیرجان، پرسپولیس منوجان و شهدای نوق رفسنجان اول تا سوم شدند.

دادگر افزود: مسابقات رده‌ی سنی بزرگسالان مناطق نیز با حضور ۸ تیم از ۷ تا ۱۶ آذر ماه ۹۸ با انجام ۸ بازی در سه منطقه پیگیری شد که در نهایت در منطقه شمال "تیم زنده یاد نوذری نوق"، منطقه جنوب "تیم سرخپوشان منوجان" و در منظقه شرق "سرخابی نگین شرق فهرج" عناوین قهرمانی رقابت‌ها را به خود اختصاص دادند.

دادگر به رقابت‌های لیگ یک بزرگسالان نیز اشاره و تصریح کرد: این مسابقات با حضور ۱۵ تیم از ۱۰ بهمن ماه ۹۸ آغاز شده است و هم اکنون در حال برگزاریست.

او بیان داشت: این مسابقات در چهار منطقه به صورت دوره‌ای رفت و برگشت انجام می‌شوند.

دادگر گفت: لیگ برتر بزرگسالان نیز با حضور ۱۲ تیم از ۱۱ مهر ماه ۹۸ آغاز شده است و هم اکنون در حال برگزاریست.

او افزود: این رقابت‌ها در یک گروه به صورت دوره‌ای رفت و برگشت انجام می‌شوند.

دادگر تصریح کرد: دکتر قرایی، ریاست هیئت فوتبال استان کرمان نظارت ویژه‌ای بر برگزاری مسابقات در تمام رده‌های سنی داشته‌اند و شخصاً در آیین افتتاحیه یا اختتامیه اکثر رده‌ها حضور پیدا کرده‌اند و همین موضوع سبب دلگرمی همکاران و عوامل اجرایی رقابت‌ها شده و بازیکنان نیز با روحیه بالاتری در رقابت‌ها شرکت می‌کردند.

او از آقای یزدپور، دبیر سابق هیئت فوتبال استان کرمان و همچنین آقایان تاج‌الدینی، صنعتی، ارچنگی و سایر اعضای پرتلاش هیئت استان و شهرستان‌ها و همچنین کهوری، خسروی، جنتی، موسی‌پور و اکبری در کمیته داوران به واسطه همکاری در برگزاری رقابت‌ها قدردانی کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز