رئیس کمیته فوتسال هیئت فوتبال استان کرمان عنوان کرد:

برگزاری بیش از ۲۰۰ بازی فوتسال در استان کرمان در سال ۹۸

۱۳۹۹/۰۱/۰۳ - ۱۹:۰۷:۵۶
کد خبر: ۹۸۰۳۳۴
برگزاری بیش از ۲۰۰ بازی فوتسال در استان کرمان در سال ۹۸
رئیس کمیته فوتسال هیئت فوتبال استان کرمان از برگزاری بیش از ۲۰۰ بازی فوتسال در رده‌های سنی مختلف تا پایان سال ۹۸ در این استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ محسن ربیعی  به برنامه اجرایی این کمیته طی سال ۹۸ اشاره کرد و با اعلام اینکه بیش از ۲۰۰ بازی فوتسال در رده‌های سنی مختلف در این استان برگزار شده است، گفت: لیگ یک نونهالان فوتسال استان کرمان با حضور ۱۳ تیم ۱۸ تا ۲۲ مرداد ماه ۹۸ به میزبانی کرمان برگزار شد.

او افزود: در پایان این رقابت‌ها، فجر بروات و یاران سیرجان به لیگ برتر نونهالان استان صعود کردند.

ربیعی تصریح کرد: لیگ یک نوجوانان استان کرمان نیز با حضور ۱۰ تیم ۲ تا ۶ شهریور ماه ۹۸ به میزبانی انار برگزار شد که در پایان تیم‌های ثامن جیرفت و المهدی انار به لیگ برتر نوجوانان استان راه یافتند.

او بیان داشت: لیگ یک جوانان استان کرمان هم با حضور ۴ تیم ۲۵ و ۲۶ شهریور ماه ۹۸ به میزبانی جیرفت برگزار شد که در پایان تیم‌های هلیل جیرفت و شهدای اصناف رفسنجان به لیگ برتر صعود کردند.

رئیس کمیته فوتسال هیئت فوتبال استان کرمان گفت: لیگ برتر بزرگسالان استان کرمان نیز با حضور ۱۱ تیم از یکم مهرماه تا ۲۵ بهمن ماه ۹۸ برگزار شد که در پایان تیم تغلیظ سرچشمه عنوان قهرمانی رقابت‌ها را از آن خود کرد.

ربیعی افزود: لیگ مناطق استان کرمان هم با حضور ۴ تیم، ۲۶ و ۲۷ دی ماه ۹۸ به میزبانی شهرستان راور برگزار شد که در پایان‌های تیم‌های اندوهجرد و راور به لیگ یک راه یافتند.

او به مسابقات کلانشهر‌ها که به همت شهرداری کرمان برگزار شد نیز اشاره و تصریح کرد: این رقابت‌ها با عوامل اجرایی هیئت فوتبال استان از ۲۵ تا ۲۹ آذر ماه ۹۸ با حضور ۱۱ تیم به میزبانی کرمان برگزار شد که در پایان این مسابقات با قهرمانی تیم تبریز پایان یافت.

ربیعی بیان داشت: مرحله نخست طرح استعدادیابی رده‌های سنی فوتسال نیز ۱۲ دی ماه ۹۸ با حضور ۱۳۵ شرکت کننده با حضور استعدادیابان استان به میزبانی کرمان برگزار شد.

رئیس کمیته فوتسال هیئت فوتبال استان کرمان گفت: مراسم قرعه کشی لیگ یک فوتسال کشور هم ۲۵ مرداد ماه ۹۸ با حضور کلیه سرپرستان تیم‌های لیگ یک و مسئولین پیشکسوتان کرمان به میزبانی کرمان برگزار شد.

او توجه بیش از اندازه دکتر قرایی ریاست هیئت فوتبال استان کرمان به فوتسال را ستود و گفت: در استان کرمان هیچ وقت به این اندازه به فوتسال اهمیت داده نمی‌شد و دو سال گذشته به دلیل نگاه ویژه شخص اول فوتبال استان به این رشته ورزشی اقدامات بزرگی انجام داده‌ایم که ثمرات آن را در سالیان آینده برداشت خواهیم کرد.

رئیس کمیته فوتسال هیئت فوتبال استان کرمان به حضور فولاد سیرجان ایرانیان اشاره و عنوان کرد: امسال دو تیم خوب در لیگ دسته اول فوتسال کشور داشتیم که تیم فولاد سیرجان ایرانیان با کادر و بازیکنانی بومی از مدعیان اصلی صعود به لیگ برتر است.

او با بیان این که کرمان به عنوان میزبانِ برگزاری مسابقه فینال لیگ برتر فوتسال کشور انتخاب شده بود، بیان کرد: طبق تصمیم هیات رئیسه سازمان لیگ فوتسال و با هماهنگی مدیران چهار باشگاه صعود کننده  به مرحله پلی‌اف قرار بود که فینال لیگ برتر فوتسال در شهر کرمان و به یاد سردار حاج قاسم سلیمانی برگزار شود به به دلیل شیوع بیماری ویروس کرونا به تعویق افتاد.

ربیعی برگزاری کلاس توجیهی نمایندگان با رئیس سازمان لیگ فوتسال کشور، برگزاری کلاس توجیهی نمایندگان فوتسال استان، کلاس پیش فصل داوران لیگ برتر استان، جلسه بررسی مسائل فوتسال به صورت هفتگی، جلسه هماهنگی کمیته فوتسال در مورد برگزاری مسابقات فوتسال بزرگسالان در لیگ یک را از دیگر برنامه‌های اجرایی کمیته فوتسال استان کرمان طی سال ۹۸ برشمرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز