با هدف جلوگیری از انتقال ویروس کرونا؛

ورودی برخی مکان‌ها دراستان کرمان مسدود می شود

۱۳۹۹/۰۱/۰۴ - ۱۶:۴۴:۲۲
کد خبر: ۹۸۰۵۵۵
ورودی برخی مکان‌ها دراستان کرمان مسدود می شود
مشاور استاندار کرمان در امور رسانه و روابط عمومی گفت: ورودی برخی مکانها در استان کرمان با هدف جلوگیری از تراکم جمعیت و انتقال کرونا ویروس مسدود می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ عباس تقی زاده با اعلام این خبر افزود: این اقدام منطبق با تصمیمات ستاد استانی مدیریت کرونا ویروس اجرا می شود. وی گفت: بر اساس مصوبه کمیته امنیتی، انتظامی و اجتماعی ستاد استانی مدیریت کرونا با توجه به تجمعات و حضور شهروندان در خارج از منزل مقرر گردید؛ شهرداری، میراث فرهنگی، محیط زیست، منابع طبیعی و سایر ارگانها نسبت به کنترل پارک ها و بوستان ها و مراکز گردشگری، پارک های ملی و جنگل ها، آبشار و سایر مناطق مستعدِ حضور، اقدام و در صورت لزوم نسبت به انسداد ورودی های خودرویی اماکن مذکور اقدام نمایند.

وی افزود: گزارش روزانه اقدامات انجام شده دریافت و بررسی و در صورت نیاز تدابیر لازم اتخاذ می گردد. وی از اهالی استان کرمان درخواست کرد از سفر های نوروزی، حضور در مناطق گردشگری، آرامستانها، روستاها، کویر لوت، پارک ها و بوستانها و سایر مناطق و اماکن پرهیز کنند.

تقی‌زاده تصریح کرد: برپاکردن چادر و اقامت در محوطه و محدوده اماکن و مناطق گردشگری، بوستانها و سایر مناطق ممنوع است. وی با تاکید بر رعایت فاصله اجتماعی و ماندن در خانه تصریح کرد: این مصوبه به فرمانداران استان ابلاغ شده است و با اختصاص خودرو گشت های نظارتی نیز تقویت شده اند.

 

نظر شما