توزیع اقلام بهداشتی و غذایی در بین بخشی از حاشیه‌نشینان کرمان

۱۳۹۹/۰۱/۰۷ - ۱۱:۲۱:۲۰
کد خبر: ۹۸۱۳۵۵
توزیع اقلام بهداشتی و غذایی در بین بخشی از حاشیه‌نشینان کرمان
موسسه خیریه مهرگستر کویر کرمان از چهارم تا ۲۸ اسفندماه ۹۸ با جذب ۱۰۰ میلیون تومان کمک مردمی، بین بخشی از نیازمندان کرمانی در مناطق حاشیه‌ای شهر، بسته‌های ارزاق و اقلام بهداشتی توزیع کرده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ مدیرعامل موسسه مهرگستر کویر کرمان در این خصوص گفت: « با توجه به شرایط خاص اقتصادی در کشور و همچنین در پی گسترش و شیوع ویروس کرونا این موسسه با جذب حمایت‌های مادى و معنوى مردم و خیّرین در اسفندماه ١٣٩٨ موفق به توزیع ٥٤٣ بسته ارزاق در سه مرحله در بین نیازمندان و مناطق کم‌برخوردار شهرى شد».

حدیثه سالارى، افزود: «این اقدامات در پی جذب ۱۰۰ میلیون تومان کمک‌های مردمی  با همت دست‌اندرکاران موسسه مهرگستر کویر در مناطق حاشیه‌ی شهر کرمان صورت گرفت».

وی ادامه داد: «هدف از اجراى این طرح، حمایت از اقشار کم‌درآمد بود».

سالاری اظهار کرد: «با افزایش تعداد بسته‌هاى حمایتى نسبت به سنوات قبل و با توجه به شیوع ویروس کرونا و از رونق افتادن بسیاری از کسب‌وکارها؛ سعی کردیم از صاحبان کسب‌وکارها و اصناف مختلف هم با این اقدام حمایت کنیم».

وی  گفت: «همچنین، موسسه مهرگستر کویر در راستای پیشگیری از شیوع بیش‌تر کرونا، یک‌هزار و ۲۰۰ بسته‌ی بهداشتی در  مناطق کم‌برخوردار حاشیه‌ی شهر کرمان توزیع کرد و آموزش‌هایی در این خصوص را نیز به ساکنان این مناطق ارائه کرد».

سالاری با بیان اینکه اقدامات حمایتی این موسسه به مدت ٢٤روز از چهارم تا ٢٨ اسفندماه انجام شد، اظهار کرد: «همه‌ی این اقدامات، حاصل همراهی و حمایت‌هاى مادى و معنوى اعضاى جوان و کارآمد موسسه و خیرین گرامى است».

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز