استاندار کرمان:

مردم نقش محوری در پیشگیری و مقابله با کرونا ویروس دارند

۱۳۹۹/۰۱/۰۷ - ۱۴:۲۳:۴۲
کد خبر: ۹۸۱۴۴۲
مردم نقش محوری در پیشگیری و مقابله با کرونا ویروس دارند
استاندار کرمان با تشکر از همراهی مردم استان در رعایت مصوبات ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا گفت: مردم نقش و محور اصلی را در به نتیجه رسیدن مصوبات ستاد استانی در کنترل بیماری کرونا دارند.

محمدجواد فدائی در گفت‌وگو با برنا با تقدیر از تلاش و ایثارگری جامعه پزشکی و کادر درمانی استان کرمان در تشخیص و درمان بیماری کرونا تصریح کرد: همه باید با رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی درارتباط با دیگران، در خانه ماندن، حذف برنامه‌های نوروزی و عمل به توصیه های پزشکی تلاش‌های کادر درمانی استان را ارج نهاده و زحمت آنها را کمتر کنیم.

استاندار کرمان گفت: همه تلاش ستاد مدیریت بیماری کرونا در استان، صیانت و حفاظت از سلامتی مردم است و اعمال محدودیت‌هایی مانند تعطیلی اصناف و بازار، دورکاری کارمندان، توصیه اکید به در خانه ماندن، کاهش تردد و سفر نکردن، کنترل ورودی‌های استان و تعطیلی اجتماعات در این راستا انجام می‌شود.

دکتر فدائی با توجه به توصیه‌های قبلی مبنی بر عدم پذیرش مهمان نوروزی در استان خاطرنشان کرد: تا اطلاع ثانوی استان کرمان نمی‌تواند پذیرای مسافران باشد و به همه مسافران توصیه داریم تا سفر خود را مدیریت کرده و برای برگشت به شهر خود هر چه سریعتر برنامه‌ریزی و اقدام کنند.

رئیس ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا در کرمان با اشاره به فراهم‌سازی امکانات لازم برای پیشگیری و مقابله با این بیماری بار دیگر از مردم خواست تا توصیه‌های بهداشتی و پزشکی را جدی بگیرند. دکتر فدائی گفت: کالاهای اساسی مورد نیاز استان تامین شده است و شهروندان هیچ‌گونه نگرانی از بابت تامین کالاهای مورد نیاز خود نداشته باشند.

استاندار کرمان از نیروهای انتظامی، نظامی و امنیتی، دانشگاه‌های علوم پزشکی، صدا و سیما و دیگر رسانه‌ها، هلال‌احمر، اتحادیه‌های صنفی و تشکل‌های مردم نهاد و سایر دستگاه‌های اجرایی که با این ستاد همکاری می‌کنند تقدیر کرد و از آنها خواست با انسجام و هماهنگی کامل فعالیت خود را در مسیر مدیریت بیماری کرونا و سرعت بهبودی و افزایش مشارکت عمومی تداوم دهند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز