دستگیری سارق حرفه‌ای خودرو در کرمان

۱۳۹۹/۰۱/۰۷ - ۱۴:۵۷:۳۸
کد خبر: ۹۸۱۴۶۵
دستگیری سارق حرفه‌ای خودرو در کرمان
فرمانده انتظامی شهرستان کرمان از دستگیری یک سارق حرفه‌ای و سابقه دار خودرو و کشف یک قبضه سلاح ممنوعه از مخفیگاه وی در عملیات ماموران کلانتری ۱۳ شهر کرمان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ سرهنگ محمدرضا فداء ضمن اعلام این خبر گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت خودرو در شهر کرمان، ماموران انتظامی این فرماندهی دستگیری عامل یا عاملان سرقت را در دستور کار خود قرار دادند.

او با اشاره به اقدامات اطلاعاتی و گشت زنی‌های نامحسوس و هدفمند، تصریح کرد: ماموران انتظامی کلانتری ۱۳ این فرماندهی با یکسری کار اطلاعاتی موفق شدند یک سارق داخل خودرو را شناسائی و با هماهنگی دستگاه قضایی وی را در عملیاتی غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان افزود: در بازرسی از منزل این سارق یک دستگاه خودرو مزدا، مقدار زیادی وسایل خودرو که توسط سارق اوراق شده بود به همراه یک قبضه سلاح کلانشینکف و یک عددخشاب با فشنگ جنگی کشف شد.

سرهنگ فداءبیان داشت:سارق دستگیر شده که سابقه دار نیز بود در تحقیقات و بازجویی‌های انجام گرفته از سوی پلیس، به ۵ فقره سرقت خودرو با همدستی دو نفر دیگر اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان در پایان با اشاره به دستگیری دو نفر از همدستان سارق طی یک عملیات پلیسی و معرفی متهمان به مرجع قضایی از شهروندان خواست: با استفاده از وسایل ایمنی مانند دزدگیر و قفل فرمان سارقان را از رسیدن به اهداف شومشان باز دارند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز