استاندار کرمان:

نامناسب بودن آنتن‌دهی در استان را از طریق نهاد ریاست جمهوری پیگیری می‌کنیم

۱۳۹۹/۰۱/۰۷ - ۱۶:۰۲:۲۴
کد خبر: ۹۸۱۴۹۶
نامناسب بودن آنتن‌دهی در استان را از طریق نهاد ریاست جمهوری پیگیری می‌کنیم
استاندار کرمان گفت: کمبود امکانات ارتباطات و نامناسب بودن آنتن‌دهی در استان را از طریق معاون اول رئیس جمهور و نهاد ریاست جمهوری پیگیری می‌کنم.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ محمدجواد فدائی در جلسه فوق‌العاده شورای هماهنگی مدیریت بحران استان از کمبود امکانات ارتباطات و نامناسب بودن آنتن‌دهی در زمان بحران گلایه و عنوان کرد: این مسئله را از طریق معاون اول رئیس جمهور و نهاد ریاست جمهوری پیگیری می‌کنیم.

وی افزود: قول وزیر ارتباطات و مصوبه سفر ایشان به استان کرمان این بود که 95 درصد مسیرهای اصلی زیر پوشش تلفن‌همراه قرار گیرد و در هیچ نقطه‌ای بیش از 5 کیلومتر قطعی نداشته باشیم که اصلا عملی نشده است.

دکتر فدائی گفت: رفع مشکل آنتن‌دهی جاده‌های استان و زمان بحران به نظر می‌رسد از عهده استان و وزارتخانه خارج است و طی نامه‌ای با معاون اول رئیس جمهور پیگیر آن خواهیم شد.

استاندار کرمان در ارتباط با فرمانداران جنوب و شهرستان ریگان  در استان از روند امدادرسانی اولیه به روستاهای درگیر سیل و امکانات مورد نیاز آنها کسب اطلاع کرد و اظهار داشت: امدارسانی از سوی هلال‌احمر ادامه دارد و برنامه‌ریزی به شکلی باشد که توزیع کمک‌ها به شکل یکسان و هماهنگ در سطح تمام روستاها صورت گیرد.

دکتر فدائی با اشاره به اعلام مدیرکل هلال احمر استان مبنی بر توزیع 2716 بسته امدادی در روستاهای سیل‌زده و آماده بودن 800 بسته دیگر گفت: امدادرسانی اولیه به همه روستاها انجام شده و بسته‌های یک ماهه نیز از هفته آینده در 145 روستا توزیع خواهد شد.

استاندار کرمان تاکید کرد: فرمانداران حق ندارند از امکانات مورد نیاز برای منطقه خود در جای دیگر استفاده کنند، همه باید تابع ضوابط ستاد بحران در استان و شهرستان‌ها باشند و کمک‌ها با هماهنگی کامل از طریق هلال‌احمر و بسیج توزیع گردند.  

دکتر فدائی اظهار داشت: توزیع چادر براساس ضوابط هلال‌احمر است و خارج از آن اگر درخواستی باشد باید با توافق هلال‌احمر و فرمانداری صورت گیرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز