همزمان با سراسر کشور

طرح کاهش زنجیره انتقال کرونا ویروس در کرمان از ۸ فروردین آغاز شد

۱۳۹۹/۰۱/۰۸ - ۱۳:۳۳:۴۴
کد خبر: ۹۸۱۷۰۸
طرح کاهش زنجیره انتقال کرونا ویروس در کرمان از ۸ فروردین آغاز شد
با ابلاغ نهاد ریاست جمهوری، طرح ملی کاهش زنجیره انتقال کرونا ویروس از جمعه هشتم فروردین ماه در استان کرمان آغاز می‌گردد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ شانزدهمین جلسه ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا با حضور ویدئوکنفرانسی فرمانداران به منظور بررسی نحوه اجرای طرح کاهش زنجیره انتقال کروناویروس تشکیل گردید.

استاندار کرمان در ابتدای این نشست با تشریح بندهای این طرح ملی که از سوی رئیس جمهور به تمام استان‌ها ابلاغ گردیده است، گفت: این طرح تشدید فاصله‌گذاری اجتماعی را دارد و ترددها با کاهش بیشتری همراه خواهد بود.

محمدجواد فدائی ادامه داد: تعطیلی اصناف و بازاریان، مراکز آموزشی، پارک‌ها و بوستان‌ها، مراکز ورزشی، تجمعات و مراسم‌ها نیز که در ستاد استانی مدیریت کرونا به تصویب رسیده بود نیز در این طرح تاکید شده و با جدیت بیشتر دنبال می‌شود.

استاندار کرمان عنوان کرد: در این تمرکز بر محدودیت شدید ترددها و سفرها است، هیچ کس نباید به سفر برود و افراد مسافر هم باید به محل مسکونی خود برگردند.

وی ادامه داد: ورود به شهر ها فقط برای افراد ساکن همان شهر مجاز است و مسافران حق ورود به شهرهای دیگر را ندارند و افراد غیرساکن باید از کنارگذرها عبور کنند تا به شهر خودشان برسند.

فدائی گفت: ملاک تشخیص افراد بومی و ساکن، دو رقم آخر کد ملی، پلاک و بیمه نامه خودرو است و محدودیت‌های حداکثری در حمل و نقل زمینی، ریلی و هوایی اعمال می‌گردد و استانداران در حد ضرروت می‌توانند اجازه فعالیت به این موارد بدهند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز