ارائه ایده و طرح از طرف ریاست هیئت فوتبال استان کرمان به فدراسیون جهت برگزاری ادامه لیگ دسته اول

۱۳۹۹/۰۱/۱۰ - ۰۰:۵۲:۵۰
کد خبر: ۹۸۲۲۵۴
ارائه ایده و طرح از طرف ریاست هیئت فوتبال استان کرمان به فدراسیون جهت برگزاری ادامه لیگ دسته اول
ریاست هیئت فوتبال استان کرمان طرح و ایده جالبی، هفته گذشته برای برگزاری رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال کشور به فدراسیون و سازمان لیگ ارائه داده است.

دکتر علی قرایی در گفت‌وگو با برنا در تشریح این طرح اظهار داشت: باتوجه به حساسیت موجود و نظر به اینکه دو تیم مس از شانسِ بالایی برای صعود به لیگ برتر برخوردار هستند، دنبال و پیگیر این موضوع هستیم که هرجور شده بازی‌های لیگ دسته اول ادامه پیدا کند.

وی ادامه داد: انشااله صعود هر دو تیم هم استانی، موجی از شادی را برای هواداران و مردم خوب استان کرمان به ارمغان خواهد آورد و با این صعود، مس، به جایگاه واقعی خود، یعنی بالاترین سطح فوتبال کشور می‌رسد.

دکتر قرایی با بیان اینکه طرحی برای برگزاری بازی‌ها به فدراسیون فوتبال ارائه داده‌ام که مورد موافقت اولیه هم قرار گرفته است، بیان کرد: درخصوص نحوه برگزاری بازی‌ها، همه چیز موکول شده به این که چه زمانی ، ستاد ملی مقابله با کرونا اجازه برگزاری بازی‌ها را بدهد.

وی افزود: با توجه به اینکه دو تیم خوب مس در صدر جدول لیگ دسته اول هستند و برای استان کرمان، ادامه لیگ دسته اول مهم و حیاتی است چرا که این فصل با توجه به آنچه از شروعش رخ داده، می‌تواند به لطف خدا منتهی به صعود هر دو تیم از استان کرمان باشد.

دکتر قرایی با اشاره به این موضوع  که با توجه به پراکنش ویروس کرونا و آغاز موج دوم شیوع به نظر نمی‌آید ستاد مقابله با کرونا زودتر از اواخر اردیبهشت اجازه تمرین به تیم‌ها بدهد، گفت: اگر ستاد ملی مبارزه با کرونا، در این زمان هم اجازه دهد حداقل سه هفته نیاز است، تیم‌ها خود را آماده بازی‌ها کنند و در خوش‌بینانه ترین حالت، بازی‌ها از اواسط خرداد شروع می‌شوند.

ریاست هیئت فوتبال استان کرمان اضافه کرد: بنده برای برگزاری بازی‌ها پیشنهادی داشتم و آن را هفته پیش به سازمان لیگ ارائه دادم که اگر بازی‌ها در این زمان بخواهد برگزار شود برای اینکه آن‌ها به سرانجام برسند، تنها راه ممکن این است هر دو یا سه روز بازی برگزار شود و این برای تیم‌ها غیرممکن است که بخواهند بین شهرها رفت و آمد کنند، پس بهترین راه این است بازی‌ها به صورت متمرکز  برگزار شود.

دکتر قرایی با بیان این که باید بین بد و بدتر یکی را انتخاب کرد و حتما نواقصی در عمده طرح‌های ارائه‌شده هست که همه را راضی نگه نمی‌دارد، تصریح کرد: پیشنهاد دادم سه استان را در نظر بگیریم و تیم‌ها با هزینه خودشان در این سه استان مستقر شوند و هر دو یا سه روز بازی کنند.

وی ادامه داد: مثلا سه استان خراسان رضوی، اصفهان و هرمزگان که تیم در لیگ دسته اول ندارند می‌تواند انتخاب معقولی باشند.

دکتر قرایی درپایان گفت: علی‌ایحال با در نظر گرفتن‌ جمیع جهات و با همفکری نخبگان بهترین تصمیم گرفته شود.

IMG-20200329-WA0011

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز