معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمان:

تمام جاده‌های کرمان بارانی است

۱۳۹۹/۰۱/۱۰ - ۱۵:۱۶:۴۸
کد خبر: ۹۸۲۴۹۲
تمام جاده‌های کرمان بارانی است
معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمان با اشاره به بارش باران در استان گفت: «از شب گذشته بارش‌ها در گردنه‌های استان از جمله سیرچ، کفنوئیه و سینه جوانان به صورت برف بوده است».

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ احسان عراقی‌زاده درباره آخرین وضعیت تردد در محورهای مواصلاتی شمال استان کرمان در پی بارندگی‌های شب گذشته اظهار کرد: «تقریبا در کل محورهای مواصلاتی استان کرمان از شب گذشته شاهد بارندگی بودیم که از ساعت ۴٫۵ صبح امروز (یکشنبه نهم فروردین ماه) شدت بارش‌ها زیاد شده است».

وی با اشاره به این‌که شدت بارش‌ها تا ۲۴ ساعت ادامه خواهد داشت، افزود: «بیشترین جبهه‌ی بارندگی در شرق، غرب و جنوب غربی استان و شهرستان‌های بافت، سیرجان، شهربابک، ریگان، فهرج و بم تاکنون گزارش شده است».

عراقی‌زاده با اشاره به این‌که از شب گذشته بارش‌ها در گردنه‌های استان از جمله سیرچ، کفنوئیه، سینه جوانان به صورت برف بوده است، بیان کرد: «انتظار داریم امشب در شمال و شمال شرقی استان و شهرستان‌های راور، زرند و کوهبنان شاهد بارندگی باشیم».

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمان خاطرنشان کرد: «هم اکنون تمامی محورهای مواصلاتی سطح استان کرمان باز و راهداران در حال فعالیت هستند».

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز