مدیرکل میراث فرهنگی استان کرمان:

امکان بازدید مجازی از بناهای تاریخی کرمان فراهم شد

۱۳۹۹/۰۱/۱۰ - ۱۵:۱۸:۳۸
کد خبر: ۹۸۲۴۹۶
امکان بازدید مجازی از بناهای تاریخی کرمان فراهم شد
مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمان گفت: «بازدید از بناهای تاریخی و مناطق گردشگری استان کرمان از طریق فضای مجازی میسر شده است و علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به اینستاگرام اداره کل میراث فرهنگی کرمان به آدرس «Kerman_cthh» با مکان‌های گردشگری این استان آشنا شوند».

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ فریدون فعالی اظهار کرد: «با توجه به شیوع بیماری کرونا و کاهش سفرهای نوروزی در این روزهای قرنطینه‌ی خانگی، لزوم راه‌اندازی طرح گردشگری مجازی از ضروریات است که خوشبختانه بازدید از بناهای تاریخی و مناطق گردشگری استان کرمان از طریق رسانه‌ها و فضای مجازی میسر شده است».

وی با اشاره به این‌که گردشگری مجازی در شناساندن قابلیت‌های تاریخی و گردشگری استان کرمان کمک زیادی می‌کند، افزود: «این ظرفیت‌های گردشگری به صورت نماهنگ در فضای مجازی پخش می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به اینستاگرام اداره کل میراث فرهنگی کرمان به آدرس «Kerman_cthh» با مکان‌های گردشگری این استان آشنا شوند».

فعالی بیان کرد: «امیدواریم مردم در شرایط شیوع ویروس کرونا بتوانند از فرصت به‌وجود آمده در محیط خانه استفاده کنند و از طریق فضای مجازی آثار تاریخی، فرهنگی و گردشگری کشور ایران را مورد بازدید قرار دهند».

وی خاطرنشان کرد: «استان کرمان در ایام نوروز هر سال میزبان تعداد کثیری از مسافران و گردشگران نوروزی است که عید امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا هیچ یک از بناهای تاریخی، مناطق گردشگری و همچنین مراکز اقامتی و پذیرایی این استان آمادگی حضور گردشگران را ندارند».

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز