استاندار کرمان:

۱۴تا۱۸ فروردین، بازار مظفری تعطیل است

۱۳۹۹/۰۱/۱۱ - ۱۴:۴۰:۴۶
کد خبر: ۹۸۲۷۷۴
۱۴تا۱۸ فروردین، بازار مظفری تعطیل است
استاندار کرمان گفت: به منظور کاهش تراکم جمعیت در بازار مظفری و جلوگیری از شیوع کروناویروس، ستاد تنظیم بازار استان مصوب کرد این بازار از ۱۴ تا ۱۸ فروردین ماه به مدت چهار روز به صورت کامل تعطیل باشد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ محمد جواد فدائی در جلسه ستاد بازار استان با اشاره به اهمیت نظرات کارشناسان در اتخاذ تصمیمات توسط استانداری افزود: برای توسعه و رسیدن به سطح کشورهایی مثل ژاپن نیازمند تلاش و کار زیاد هستیم ولی متأسفانه با میزان کار و تلاش کم، انتظار حرکت در مسیر توسعه را داریم که امکان پذیر نیست.

وی با اشاره به تصمیمات ستاد تنظیم بازار استان برای تعطیلی بازار مظفری شهر کرمان تصریح کرد: برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا مجبور به قطع زنجیره انتقال این ویروس از طریق کاهش تجمعات مردمی هستیم و یکی از نقاطی که مردم زیاد در آنجا حضور دارند بازار مظفری است که با وجود حدود 75 مغازه میوه فروشی و 7 قصابی و مرغ فروشی محل مراجعه عمومی برای خرید است.

وی اضافه نمود: ستاد تنظیم بازار استان امروز مصوب کرد بازار مظفری از تاریخ 14 تا 18 فروردین ماه به مدت 4 روز به صورت کامل تعطیل باشد و بعد از این تاریخ، اتحادیه مورد نظر پیشنهاد مناسبی درباره نحوه عملکرد این بازار به ستاد استانی ارائه کند.

استاندار کرمان اظهار داشت: در بحث میوه عید باتوجه به گزارش سازمان صمت استان، تاکنون 709 تن پرتقال و 502 تن سیب درختی از زمان شروع طرح تنظیم بازار در 26 اسفندماه به فروش رفته است و 318 تن پرتقال و 113 تن سیب درختی باقی مانده است که طبق تصمیم ستاد، قرار شد میزان میوه باقی مانده به قیمت هر دو محصول 5500 تومان به فروش برسد.

دکتر فدائی گفت: بحث فروش مرغ یکی دیگر از مباحث مطرح شده در این جلسه بود که مصوب شد میزان 3260 تن گوشت مرغ تولید شده از اول بهمن تا اول اسفند98، به صورت منجمد توسط پشتیبانی امور دام از تولیدکنندگان خریداری شود.

 

نظر شما