مدیرکل میراث فرهنگی کرمان عنوان کرد:

خاطرات دفاع مقدس، گنجینه ای برای نسل آینده

۱۳۹۹/۰۱/۱۱ - ۱۴:۵۴:۲۷
کد خبر: ۹۸۲۷۸۳
خاطرات دفاع مقدس، گنجینه ای برای نسل آینده
مدیرکل میراث فرهنگی کرمان با بیان اینکه خاطرات دفاع مقدس، گنجینه ای ماندگار برای نسل های آینده است، گفت: باید آثار و خاطرات شهدا، جانبازان و رزمندگان دفاع مقدس ثبت شوند.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ فریدون فعالی، در مراسم تجلیل از جانبازان اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمان با بیان اینکه امروز عزت و اقتدار ملت ایران، مرهون رشادت های شهدا، جانبازان و رزمندگان است، اظهار داشت:‌ باید بیش از گذشته فرهنگ ایثار و شهادت در بین همه مردم به ویژه جوانان اشاعه یابد و آثار و خاطرات شهدا، جانبازان و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس ثبت شوند.

او با بیان اینکه خاطرات دوران هشت سال دفاع مقدس، گنجینه ای ماندگار برای نسل های آینده است، افزود: این انقلاب از ابتدا تاکنون با ایستادگی و مقاومت ملت ایران به پیروزی رسیده و همه ما باید قدردان خانواده هایی باشیم که عزیزان آن ها در این مسیر، جان خود را در طبق اخلاص گذاشتند.

فعالی تصریح کرد: باید خاطرات جبهه و جنگ تحمیلی ثبت شود تا آیندگان بدانند که برای حفظ و حراست از انقلاب، چه سرمایه های ارزشمندی نثار شده است.

او با اشاره به اینکه ایثارگران در دوران هشت سال دفاع مقدس، ثابت کردند که با حفظ ایمان و اخلاص، می توان بر دشمنان پیروز شد، بیان کرد: جانبازان گواهان زنده هشت سال دفاع مقدس هستند که باید از تجربه حضورشان در جبهه های جنگ، استفاده کرد.

در پایان این مراسم از جانبازان هشت سال دفاع مقدس اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمان با لوح تقدیر و هدیه قدردانی شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز