پیام مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان به مناسبت ۱۲ فروردین

۱۳۹۹/۰۱/۱۲ - ۱۴:۲۰:۴۷
کد خبر: ۹۸۳۰۷۸
پیام مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان به مناسبت ۱۲ فروردین
مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان در پیامی ۱۲ فروردین《روز جمهوری اسلامی ایران》را به تمامی مردم شریف و انقلابی استان کرمان تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ متن پیام میثم پاریزی به شرح زیر است:

 

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ

صبحگاه ۱۲ فروردین که روز نخست حکومت الله است، از بزرگترین اعیاد ملی و مذهبی ماست و ملت ما باید این روز را عید بگیرند و زنده نگه دارند.

امام خمینی ( ره)

 

یوم‌الله ۱۲ فروردین، تجلی واقعی خواست و اراده ی ملت بزرگ ایران اسلامی در تحقق غیرت و عزت اسلامی و تعیین سرنوشت کشور به دست توانمند مردم مؤمن و انقلابی خود است.

در این روز، با رأی اکثریت و قاطع 98.2 درصدی مردم، نظام سیاسی کشور پس از سالها تحمل رنج و اسارت به نظام جمهوری اسلامی و حکومت مردمی تغییر یافت.

به دنبال این رخداد بزرگ، ملت ایران با الهام از قوانین و تعالیم نجات بخش اسلام الگوی جدیدی از زندگی در عرصه اجتماعی را برای خود انتخاب کردند که در آن "اسلامیت" و "جمهوریت" توأمان وجود داشته و به دنبال آن "استقلال و آزادی" برای کشور به ارمغان آورده شد.

آری، یوم‌الله ۱۲ فروردین؛ تحقق شعار "ما می‌توانیم" در تمامی عرصه‌های ملی و بین‌المللی و سرآغاز تولید بومی علم، خلاقیت، فکر و اندیشۀ نوین و پویا منطبق بر آموزه‌های اسلامی و قطع دست اجانب از سرمایه، منابع و منافع ملی کشور است.

ملت شجاع، مقتدر و غیور ایران اسلامی با حفظ وحدت حول محور ولایت در امتحانات بزرگ بیش از چهار دهه پایداری و با ورود به چهل و یکمین انقلاب که سال پختگی و شکوفایی انقلاب است، آگاهی، بصیرت، ایستادگی و عزم ملی خود را در تحقق شعار بنیادی «استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی و عزت و اقتدار و عدالت» اثبات می‌کند و با سربلندی و سرافرازی از کوران حوادث در این سال‌ها عبور کرده تا نشان دهد همچنان در مسیر تحکیم حکومت الله ثابت‌قدم است.

امروزه چشم امید بسیاری از ملت ها و دولت ها به جمهوری اسلامی ایران و اندیشه مدبرانه مقام معظم رهبری(مدظله العالی) است و استراتژی های اتخاذ شده در کشورمان برای آنان به منزله نقشه راه محسوب می شود.

اینجانب روز 12 فروردین، روز «جمهوری اسلامی ایران » که آغازی در مسیر رهایی ایران از ظلم و جور ستمشاهی و سازندگی کشور است را به تمامی مردم دیار کریمان تبریک می گویم و امیدوارم در سال "جهش تولید" بتوانیم آتیه ای روشن همراه با افزایش اشتغال و رونق تولید را با همکاری مردم و دستگاه های اجرایی در استانمان رقم بزنیم.

 

 

نظر شما