استاندارکرمان:

جوانان ارزشمندترین فرصت و ظرفیت کشور برای تحقق شعار جهش تولید هستند

۱۳۹۹/۰۱/۱۷ - ۱۲:۳۶:۴۵
کد خبر: ۹۸۴۶۰۱
جوانان ارزشمندترین فرصت و ظرفیت کشور برای تحقق شعار جهش تولید هستند
استاندارکرمان در پیامی به مناسبت روز جوان عنوان کرد: جوانان ارزشمندترین فرصت و ظرفیت کشور برای تحقق شعار جهش تولید و پشتوانه کشور برای مدیریت بیماری کرونا هستند و این مهم در سایه اعتماد و استفاده از جوانان مستعد، کوشا و علاقمند به علم و پژوهش توسط مدیران دلسوز برای رساندن کشور به قله‌های پیشرفت معنوی و مادی عملی می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ متن پیام محمدجواد فدایی به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

جوانی دورانی طلایی و موقعیتی ارزشمند برای شکوفایی استعدادها و ساخت آینده ای روشن در زندگی هر فرد است و بی شک اعتلاء و توسعه هر جامعه نیز با برنامه ریزی برای بهره مندی از توانایی نسل جوان امیدوار و بانشاط در حوزه های مختلف عملی می شود.

جوانان ایران اسلامی در صورت فراهم شدن فرصت ها، همواره با درایت و تلاش ستودنی خود، مسیر توسعه و پیشرفت را به بهترین نحو پیموده اند همانگونه که دوران دفاع مقدس را همین جوانان اداره کردند و در این چهل سال تاریخ انقلاب نیز بسیاری از افتخارات نظام اسلامی توسط متخصصین جوان بدست آمده است.

 مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) با دوراندیشی در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی، نیروی انسانی جوان کشور را مهمترین ظرفیت ایران برای تحقق آرمان تمدن اسلامی معرفی می کنند و از مدیران جوان، کارگزاران جوان، اندیشمندان جوان، فعّالان جوان می خواهند در همه‌ی میدانهای سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و بین‌المللی و نیز در عرصه‌های دین و اخلاق و معنویّت و عدالت شانه‌های خود را به زیر بار مسئولیّت قراردهند.

معتقدم جوانان ارزشمندترین فرصت و ظرفیت کشور برای تحقق شعار"جهش تولید" و پشتوانه کشور برای مدیریت بیماری کرونا هستند و این مهم در سایه اعتماد و استفاده از جوانان مستعد، کوشا و علاقه مند به علم و پژوهش توسط مدیران دلسوز برای رساندن کشور به اهداف پیشرفت معنوی و مادی اتفاق خواهد افتاد.

اینجانب ضمن پاسداشت زحمات بی دریغ جوانان این مرز و بوم، میلاد حضرت علی اکبر(ع) و هفته جوان را به تمامی جوانان کشور عزیزمان ایران، بویژه جوانان استان کرمان، تبریک و تهنیت عرض نموده موفقیت، سربلندی و بهروزی و شادکامی جوانان و نوجوانان ایران اسلامی را در مسیر رشد و اعتلای روز افزون نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از خداوند متعال مسئلت دارم.

 

محمد جواد فدائی

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز