بیش از هزار بازدید نظارتی از تأسیسات گردشگری کرمان انجام شد

۱۳۹۹/۰۱/۱۷ - ۱۲:۴۳:۳۴
کد خبر: ۹۸۴۶۰۳
بیش از هزار بازدید نظارتی از تأسیسات گردشگری کرمان انجام شد
مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کرمان با اشاره به بازدیدهای صورت‌گرفته از تاسیسات گردشگری کرمان در نوروز ۹۹، گفت: «از ۲۸ اسفند ۹۸ تا ۱۵ فروردین ۹۹ ، ۱۳ فقره شکایت به ستاد هماهنگی خدمات سفر استان کرمان اعلام و یک مورد خانه مسافر نیز پلمب شده است».

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ فریدون فعالی اظهار کرد: «از ۲۸ اسفند ۹۸ تا ۱۵ فروردین ۹۹ یک هزار و ۷۱۹ بازدید نظارتی از تأسیسات گردشگری استان انجام ‌شده است».

وی ادامه داد: «از این تعداد ۸۶۴ بازدید از مراکز اقامتی، ۲۶۶ بازدید از مراکز پذیرایی و بین‌راهی، ۲۶۸ بازدید از دفاتر خدمات مسافرتی و ۲۸۳ بازدید از کمپ‌های ورودی، مدارس، مهمان‌سراهای ادارات دولتی استان کرمان انجام‌شده است».

فعالی با اشاره به ۳۸ مورد بازدید از بناهای تاریخی و جاذبه‌های گردشگری استان، بیان کرد: «از ۲۸ اسفند ۹۸ تا ۱۵ فروردین ۹۹ ، ۱۳ فقره شکایت به ستاد هماهنگی خدمات سفر استان کرمان اعلام و یک مورد خانه مسافر نیز پلمب شده است».

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کرمان با بیان این‌که بیشتر واحدهای مورد بازدید در اقدامی خودخواسته واحدهای مربوطه را تعطیل کرده‌اند، خاطرنشان کرد: «از واحدهای مذکور تقدیر به عمل خواهد آمد و امیدواریم پس از مهار ویروس کرونا، صنعت گردشگری استان بیش ‌از گذشته رونق پیدا کند».

 

نظر شما