فوتبال دوستان کرمانی و تفسیر شعر «بنی آدم اعضای یکدیگرند»

۱۳۹۹/۰۱/۳۱ - ۱۱:۰۹:۵۰
کد خبر: ۹۹۰۲۶۴
فوتبال دوستان کرمانی و تفسیر شعر «بنی آدم اعضای یکدیگرند»
رئیس کمیته اطلاع‌رسانی و روابط‌عمومی هیئت فوتبال استان کرمان گفت: هیئت فوتبال استان کرمان با تشکیل کمپین مهربانی، ۱۵۴ میلیون و ۴۰۰ هزار ریال برای کمک به سیل زدگان این استان جمع آوری کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ عرفان امیرخسروی، به توجه ویژه دکتر علی قرایی، رئیس هیئت فوتبال این استان به کمک به هم نوع اشاره و عنوان کرد: این روحیه انسان دوستانه‌ی وی، سبب شده تا هیئت فوتبال استان کرمان طی دو سال اخیر بتواند به وظیفه و مسئولیت اجتماعی خود به نحو احسن عمل کند.

IMG-20200419-WA0014

او افزود: دکتر قرایی پس از وقوع سیل در جنوب کرمان ضمن تماس با سالمی، رئیس هیئت فوتبال رودبار در جریان آسیب‌های وارد شده قرار گرفت و بلافاصله دستور تشکیل یک کمپین در جامعه فوتبال استان برای کمک به سیل زدگان جنوب را داد.

امیرخسروی تصریح کرد: به دنبال این امر، هیئت فوتبال استان کرمان با انتشار فراخوان به جامعه فوتبال استان و تشکیل کمپین مهربانی، مبلغ ۱۰۴ میلیون و ۴۰۰ هزار ریال جمع آوری و آن را با خرید اقلام مورد نیاز برای کمک به هموطنان سیل زده زهکلوت و رودبار در جنوب استان هزینه کرد.

IMG-20200419-WA0010

او بیان داشت: در این کمپین، که با مشارکت مثال زدنی جامعه فوتبال استان کرمان همراه بود، مبالغ گردآوری شده به شکل اقلام مورد نیاز شامل تعدادی پتو، زیرانداز، یک کامیون ۲۰۰ عددی سیمان و ... خریداری و با همکاری محمدی از بزرگان فوتبال و رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان جیرفت به منطقه ارسال شد.

IMG-20200419-WA0009

رئیس کمیته اطلاع‌رسانی و روابط‌عمومی هیئت فوتبال استان کرمان از محمدی رئیس اداره تبلیغات اسلامی جیرفت که در این راه زحمات بسیاری متحمل شدند، جلالی، رئیس هیئت فوتبال جیرفت که همواره و خالصانه پای کار بود و حمایت‌های جعفری رئیس هیئت فوتبال زرند، میرزاخانی رئیس هیئت فوتبال کوهبنان، نقوی رئیس هیئت فوتبال بافت، جامعه داوری استان، باریکنان، مربیان، باشگاه سهند کرمان و... در این کار خیرخواهانه قدردانی کرد.

 

امیرخسروی افزود: طی دیشب و امروز نیز تعداد ۳ هزار بطری آب معدنی به ارزش پنجاه میلیون ریال از سوی هیئت فوتبال استان کرمان به مناطق سیل‌زده بخش شهداد ارسال شد که کار توزیع بردوش، سعید گودرزی، زحمتکش حوزه فوتبال است.

IMG-20200419-WA0005

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز