شهردار کرمان:

حتی یک اصله درخت جنگل قائم کرمان جابجا و قطع نشده است

۱۳۹۹/۰۲/۰۱ - ۱۰:۳۳:۰۴
کد خبر: ۹۹۰۷۴۶
حتی یک اصله درخت جنگل قائم کرمان جابجا و قطع نشده است
شهردار کرمان گفت: اگر قرار باشد به هر دلیلی یک درخت را که در مسیر قرار گرفته باشد، جابجا کرد باید مجوز سازمان فضای سبز شهرداری اخذ شود ضمن آنکه درختان جنگل قائم از نوعی هستند که امکان جابجایی آنها وجود دارد و اگر چنین موردی باشد باید با بنده هماهنگ کرده و سپس درخت را جابجا کنند اما تا این لحظه حتی یک اصله درخت این جنگل نه جابجا و نه قطع شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ مهران عالم‌زاده با اشاره به انتشار تصاویری مبنی بر گسترش آرامستان کرمان و قطع درختان جنگل قائم این شهر، گفت: به سازمان بهشت زهرا تاکید کرده‌ام که حق قطع حتی یک اصله درخت را ندارند و اگر فردی مستنداتی مبنی بر قطع درختان حتی یک اصله این جنگل توسط سازمان بهشت زهرا به بنده ارایه دهد، با این سازمان برخورد قاطع کنم.

وی ادامه داد: اگر قرار باشد ما به هر دلیلی یک درخت را که در مسیر قرار گرفته باشد، جابجا کنیم باید مجوز سازمان فضای سبز شهرداری را بگیریم ضمن آنکه درختان جنگل قائم از نوعی هستند که امکان جابجایی آنها وجود دارد و اگر چنین موردی باشد باید با بنده هماهنگ کرده و سپس درخت را جابجا کنند اما تا این لحظه حتی یک اصله درخت این جنگل نه جابجا و نه قطع شده است.

شهردار کرمان در خصوص آخرین وضعیت سرنوشت آرامستان جدید شهر کرمان گفت: هفته آینده با ارتش جلسه‌ای در زمینه سند مالکیت آرامستان خواهیم داشت تا پروژه آرامستان در همان مکان قبلی اجرایی ‌شود.

وی در زمینه زمان بهره‌برداری از آرامستان جدید کرمان افزود: امسال اعتبار خاصی برای تکمیل پروژه آرامستان شهر کرمان احتصاص داده‌ایم که اگر مشکل مالکیت آن رفع شود حدود ۷ ماه بعد بخش های از آن به بهره‌برداری خواهد رسید.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز