معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمان عنوان کرد:

لزوم همکاری دستگاه های اجرایی با یکدیگر برای اجرای پروژه های شهری

۱۳۹۹/۰۲/۰۳ - ۱۰:۴۱:۰۵
کد خبر: ۹۹۱۸۳۶
لزوم همکاری دستگاه های اجرایی با یکدیگر برای اجرای پروژه های شهری
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمان گفت: به تمامی دستگاه های اجرایی استان اعلام کردیم ممانعتی در اجرای پروژه‌های شهری ایجاد نکنند و در صورت ایجاد مشکل نیز استانداری مرجع حل اختلاف خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ سید مصطفی آیت اللهی موسوی در جلسه بررسی مسائل و مشکلات گازرسانی به شهرها و صنایع استان افزود: در زمینه مشکلات گازرسانی به شهرها درخصوص تداخل حریم لوله های گاز و راه ها، یکسری مشکلات با راهداری وجود دارد که در این جلسه برای حل این مشکلات توافقاتی صورت گرفت.

وی با اشاره به لزوم همکاری دستگاه های اجرایی با یکدیگر برای اجرای پروژه های شهری تصریح کرد: در خصوص مشکلات گازرسانی در شهرستان عنبرآباد قرار شد شهرداری با شرکت گاز همراهی لازم را داشته باشد و به تمامی دستگاه‌های اجرایی استان نیز اعلام کردیم ممانعتی در اجرای پروژه های شهری ایجاد نکنند و در صورت ایجاد مشکل نیز استانداری مرجع حل اختلاف خواهد بود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اظهار داشت: درخصوص مشکلات گازرسانی به صنایع استان نیز مقرر شد با توجه به اینکه شرکت گاز از محل منابع خودش هزینه خطوط لوله را می پردازد صنایع استان هزینه زمین ایجاد ایستگاه تقلیل فشار گاز و تملک اراضی مسیری را بپردازند و مابقی هزینه ها را شرکت گاز استان متقبل می شود.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز