مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان:

باید از تهدید پیش آمده به دلیل شرایط کرونا به عنوان یک فرصت بهره برد

۱۳۹۹/۰۲/۰۶ - ۱۴:۰۲:۳۰
کد خبر: ۹۹۳۱۴۸
باید از تهدید پیش آمده به دلیل شرایط کرونا به عنوان یک فرصت بهره برد
مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان گفت: تمرکز فعالیت حوزه‌های ورزشی در استان باید بیشتر متوجه ورزش همگانی به منظور ارتقاء سلامت جامعه باشد و از تهدید پیش آمده به دلیل شرایط کرونا به عنوان یک فرصت بهره برد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ میثم پاریزی در نخستین جلسه برنامه ریزی برگزاری مسابقات ورزشی قهرمانی استان کرمان در فضای مجازی با عنوان "تکریم رمضان با پویش ورزش در خانه" ضمن تقدیر از شهرستان‌ها و هیئت‌های ورزشی استان که در "پویش ورزش در خانه" فعالیت داشتند، اظهار داشت: کلیه فعالیت‌های پویش استان رصد می‌شود.

او ضمن ابراز رضایت از جایگاه استان در سطح کشور در زمینه ی پوش ورزش در خانه، افزود: تاکنون در کشور جز پنج استان برتر کشور هستیم.

پاریزی تأکید کرد: تمرکز فعالیت حوزه‌های ورزشی در استان باید بیشتر متوجه ورزش همگانی به منظور ارتقاء سلامت جامعه باشد و از تهدید پیش آمده به دلیل شرایط کرونا به عنوان یک فرصت بهره برد.

او تصریح کرد: این رقابت‌ها فرصت مناسبی برای ارائه راهکار‌های مثبت پیشرفت ورزش استان، ساختار سازی، ارزیابی فعالیت‌ها و تلاش برای تقویت نقاط قوت و رفع نقاط ضعف است.

در پایان این نشست مقرر شد:

۱. از فعالان پویش ورزش در خانه (شهرستان‌ها و هیئت‌های ورزشی) تقدیر شود.

۲. مکاتبه‌ای کتبی با هیئت‌های ورزشی به منظور برگزاری مسابقات ورزشی قهرمانی استان کرمان در فضای مجازی با عنوان تکریم رمضان با پویش ورزش در خانه صورت گیرد (در صورت امکان شرایط برگزاری مسابقه)

۳. مسابقات در مرحله‌ای شهرستانی برگزار و سه نفر برتر در مسابقات استانی باز به صورت مجازی شرکت کنند.

۴. آیین نامه برگزاری مسابقات ورزشی در فضای مجازی توسط هیئت‌های ورزشی تدوین شود.

گفتنی است در این نشست پاریزی مدیرکل، مرادی معاون توسعه ورزش و روسای گروه‌های ورزش همگانی، قهرمانی، بانوان، روستایی و مسئولان واحد‌های روابط عمومی، امور شهرستان‌ها و امور اداری اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان حضور داشتند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز