رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی کرمان:

باشگاه‌های ورزشی همچنان اجازه فعالیت ندارند

۱۳۹۹/۰۲/۰۸ - ۱۴:۰۷:۴۵
کد خبر: ۹۹۴۲۵۰
باشگاه‌های ورزشی همچنان اجازه فعالیت ندارند
رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی کرمان، گفت: مهدهای کودک، مدرسه‌ها و دانشگاه‌ها تا ششم خردادماه تعطیل خواهند بود و بعد از این تاریخ، برای بازگشایی آن‌ها تصمیم‌گیری خواهد شد. همچنین، باشگاه‌های ورزشی در استان که به‌دلیل شیوع کرونا تعطیل شده‌اند، همچنان اجازه‌ی فعالیت ندارند.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ دکتر حمیدرضا رشیدی‌نژاد، در ستاد استانی مدیریت کرونا، با اشاره به اینکه ورزشکارانی بوده‌اند که به دلیل ابتلا به کرونا جان خود را از دست داده‌اند، اظهار کرد: «باشگاه‌های ورزشی مکان‌های بسیار حساسی بوده و جزو مشاغل پرخطر محسوب می‌شوند و تا زمانی که ستاد ملی مقابله با کرونا اجازه‌ی بازگشایی آن‌ها را ندهد، در استان کرمان نیز اجازه‌ی فعالیت به این مکان‌ها داده نخواهد شد».

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان با تاکید بر اینکه این تعطیلی‌ها به معنای اقدامات بی‌رحمانه ما نیست، افزود: «در حال حاضر اجازه‌ی برپایی نماز جمعه، نماز جماعات، بازگشایی زیارت‌گاه‌ها و بقاع متبرکه نیز از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا داده نشده است اما احتمال دارد در مناطق کمتر آلوده یا از ۱۵ اردیبهشت‌ماه یا ۱۵ماه مبارک رمضان برگزاری نمازهای جماعات و جمعه و همچنین بازگشایی مساجد و زیارتگاه ها بلامانع باشد».

وی اضافه کرد: «اما در مجموع تابع مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا هستیم و هر زمان آنها اجازه بازگشایی را دهند، ما نیز تبعیت خواهیم کرد».

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز