رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کرمان عنوان کرد:

هدفگذاری استان برای فعالسازی ۱۱۰ واحد تولیدی راکد و نیمه فعال در سال ۹۹

۱۳۹۹/۰۲/۰۹ - ۰۹:۳۰:۱۱
کد خبر: ۹۹۴۵۲۰
هدفگذاری استان برای فعالسازی ۱۱۰ واحد تولیدی راکد و نیمه فعال در سال ۹۹
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کرمان گفت: در مجموع 110 واحد تولیدی نیمه فعال و غیرفعال در سطح استان کرمان تعهد داده شده که امسال از مجموع 742 واحد وارد مدار تولید کنیم.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ جعفر رودری به اقدامات مهم و اساسی مورد تاکید برای جهش اقتصادی پرداخت و بیان کرد: تکیه و استفاده از ظرفیت‌ها و انجام سرمایه‌گذاری که بخش‌های پیشران اقتصاد شناسایی شدند، اهم کار است و استفاده از ظرفیت‌های خالی شامل راه‌اندازی واحدهای راکد و غیرفعال و طرح‌های کوچک و خرد را دنبال کنیم.

وی ادامه داد: 251 پروژه داریم که در سال جاری و در راستای جهش تولید باید پیگیری کنیم که 28 طرح مانند فولادها و پتروشیمی در سطح ملی دنبال می شوند، 67 پروژه جهش تولید و  156 طرح و پروژ‌ه‌های دستگاه‌های اجرایی امسال دنبال شود.  

رودری افزود: طبق آخرین آمار دریافتی در مجموع یک هزار و 490 واحد تولیدی در استان کرمان داریم که شامل یک هزار و 250 واحد تولیدی در سطح شمال استان 240 واحد تولیدی در جنوب است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان گفت: در شمال استان 450 واحد نیمه فعال و 250 واحد غیرفعال هستند و هدف‌گذاری صورت گرفته که 100 واحد آنها را در سال 99 با سازوکارهای رونق تولید و ستاد اقتصاد مقاومتی وارد مدار کنیم.

وی تصریح کرد: در حوزه جنوب  استان کرمان نیز 18 واحد نیمه فعال و 24 واحد غیرفعال وجود دارد که 10 واحد آن را در برنامه امسال برای فعالسازی آنها دیده شده است.

رودری گفت: در مجموع 110 واحد تولیدی نیمه فعال و غیرفعال در سطح استان کرمان تعهد داده شده که امسال از  مجموع 742 واحد وارد مدار تولید کنیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز