مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان:

برخی از فعالیت‌های ورزشی را بر اساس پروتکل‌های خاص از خرداد ماه آغاز کنیم

۱۳۹۹/۰۲/۱۰ - ۰۸:۳۳:۵۹
کد خبر: ۹۹۵۰۱۹
برخی از فعالیت‌های ورزشی را بر اساس پروتکل‌های خاص از خرداد ماه آغاز کنیم
مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان گفت: پیش بینی بنده این است، بتوانیم برخی از فعالیت‌های ورزشی را بر اساس پروتکل‌های خاص از خرداد ماه آغاز کنیم.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ میثم پاریزی، در پنجمین جلسه هماهنگی رزمایش استانی "همت جوانانه، کمک مومنانه" که با حضور مرادی معاون توسعه امور ورزش، بلوردی رئیس گروه ورزش قهرمانی اداره کل ورزش و جوانان، احمدی نژاد رئیس مجمع سمن های جوانان استان کرمان و جمعی از هیئت ها و باشگاه داران در محل سالن جلسات اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان برگزار شد، با اشاره به اجرای رزمایش "همت جوانانه، کمک مومنانه" از سوی سمن های جوانان اظهار داشت: حتی المقدور سعی می کنیم در کنار بسته های حمایتی که انجام می شود، یک کارت هدیه نیز بگذاریم تا افراد بتوانند ضروریات پیش بینی نشده را تهیه کنند.

او با اعلام اینکه حوزه ورزش و جوانان همیشه اخلاق الگوی کارش است، افزود: تلاش می کنیم بتوانیم از این مرحله سربلند بیرون بیاییم.

پاریزی تصریح کرد: با نظارت دستگاه های متولی و دفتر امام جمعه و مجموعه سپاه کارمان را انجام خواهیم داد اما سعی می کنیم استقلال خودمان را در حوزه کاری خود حفظ کنیم که بتوانیم کمک ها را به صورت ویژه و خاص داشته باشیم.

او در بخش دیگری از سخنانش با تأکید بر اینکه به جد دنبال این هستم تا عددها را در ورزش واقعی تر کنیم، گفت: اگر بحث اجاره اماکن ورزشی و پول شهریه ای که از افراد گرفته می شود، را در مقابل بسیاری از صنف های دیگر مقایسه کنیم، می بینیم خیلی این عدد پایین و ناچیز است.

پاریزی با اشاره به اینکه هزینه ها (اماکن ورزشی و شهریه باشگاه ها باید واقعی تر شود، بیان داشت: هزینه شهریه ها و اجاره اماکن در مقابل خدمات و زحماتی که مربیان می کشند، بسیار ناچیز است.

او افزود: در حوزه سرمایه گذاری ورزشی تلاش می کنیم تسهیلات را در این حوزه گسترده تر کنیم تا کسانی که سرمایه گذاری می کنند نگرانی نداشته باشند و بدین ترتیب بتوانیم مربیانمان را با تصمیاتی که گرفته می شود، مصون کنیم.

پاریزی پیش بینی کرد: بتوانیم برخی از فعالیت های ورزشی را بر اساس پروتکل های خاص از خرداد ماه آغاز کنیم.

او خطاب به هیئت های ورزشی تصریح کرد: به مجموعه باشگاه هایی که زیرمجموعه هیئت های شما دارند فعالیت می کنند و مربیانتان توجه ویژه داشته باشید، چرا که مطلوب نیست ما این قشر جامعه را بخاطر نگرانی که وجود دارد از دست دهیم.

پاریزی ابراز امیدواری کرد: با هماهنگی معاونت ورزش، معاونت جوانان و ظرفیت های موجود (خیران ورزش) بتوانیم سهمی را که در این مسئله داریم را به خوبی ادا کنیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز