فرماندار کرمان:

۴۳۵ دوربین پایش تصویری در شهر کرمان نصب شد

۱۳۹۹/۰۲/۱۳ - ۰۹:۰۲:۱۵
کد خبر: ۹۹۶۱۳۷
۴۳۵ دوربین پایش تصویری در شهر کرمان نصب شد
فرماندار کرمان از نصب ۴۳۵ دوربین پایش تصویری در شهر کرمان خبر داد و گفت: در مجموع باید ۹۲۵ دوربین در این شهر نصب شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ علی بابایی در کارگروه پایش تصویری شهرستان کرمان اظهار کرد: تاکنون از ۹۲۵ دوربینی که باید در شهر کرمان نصب شود، ۴۳۵ دوربین نصب و به سیستم پایش تصویری متصل شده است.

بابایی عنوان کرد: کار راه اندازی سیستم پایش تصویری از ۱۳ شهر شهرستان کرمان در ۱۲ شهر به پایان رسیده یا در حال انجام است ضمن اینکه یک شهر هم در مرحله عقد قرارداد است.

فرماندار کرمان گفت: در حال حاضر به جز شهر کرمان حدود ۶۵ پایه با ۱۵۰ دوربین پایش تصویری در شهرهای شهرستان کرمان نصب شده است.

وی با اشاره به اینکه شهرداری‌ها مسئول راه اندازی سیستم پایش تصویری در شهرها هستند، افزود: این سیستم در بسیاری از شهرهای شهرستان کرمان تکمیل شده و به بهره برداری رسیده است.

بابایی گفت: تاکنون قرار بود اعتبارات مربوط به جرایم رانندگی در زمینه پایش تصویری شهر کرمان هزینه شود اما با مصوبه جدید مقرر شد بخشی از این اعتبار به شهرهای دیگر اختصاص پیدا کند.

بابایی راه اندازی سیستم پایش تصویری را در کاهش آمار جرایم مؤثر دانست و افزود: نمی‌توان امنیت را به صورت نقطه‌ای کنترل کرد و امنیت تمامی شهرها و شهرستان‌ها به یکدیگر مربوط است.

وی با اشاره به حضور اتباع بیگانه در شهرستان و کویری بودن کرمان گفت: کرمان با وجود تمامی مشکلات به لحاظ امنیت از وضعیت مناسبی برخوردار است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز