برگزاری مسابقات فوتسال نمایشی جام رمضان در کرمان

۱۳۹۹/۰۲/۱۴ - ۱۳:۴۳:۲۴
کد خبر: ۹۹۶۹۲۶
برگزاری مسابقات فوتسال نمایشی جام رمضان در کرمان
رئیس کمیته اطلاع‌رسانی و روابط‌عمومی هیئت فوتبال استان کرمان از برگزاری مسابقات فوتسال نمایشی جام رمضان به صورت مجازی در این استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ عرفان امیرخسروی، به برگزاری مسابقات نمایشی فوتسال جام رمضان به صورت مجازی در سطح این استان اشاره و عنوان کرد: بنا به دستورالعمل صادره از سوی اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان مبنی بر برگزاری مسابقات فوتسال نمایشی جام رمضان به صورت مجازی در سطح استان، متقاضیان می‌توانند فیلم‌های نمایشی خود را از امروز ۱۳ اردیبهشت تا ۲۰ همین ماه به هیئت فوتبال شهرستان‌های مربوطه ارسال کنند.

او افزود: هیئت فوتبال شهرستان‌ها نیز باید از بین فیلم‌های ارسالی در هر شهرستان با حضور مربیان و استعدادیابان فوتسال منتخبان آن هیئت، سه نفر اول تا سوم را انتخاب و همراه با فیلم‌های مربوطه در پیام رسان واتساپ به شماره ۷۶۸۳، ۶۳۱، ۰۹۱۳ (هیئت فوتبال استان) ارسال کنند.

امیرخسروی تصریح کرد: بدین ترتیب با حضور استعدادیابان و مربیان فوتسال منتخب استان، از بین افراد منتخب هیئت ها، نفرات اول تا سوم انتخاب و به منظور دریافت جوایز خود به اداره کل ورزش و جوانان استان معرفی می‌شوند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز