معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمان:

۸۵۰ هکتار از اراضی شهرستان ریگان مالچ پاشی می‌شود

۱۳۹۹/۰۲/۱۵ - ۰۸:۳۶:۱۲
کد خبر: ۹۹۷۱۷۲
۸۵۰ هکتار از اراضی شهرستان ریگان مالچ پاشی می‌شود
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمان از آغاز عملیات مالچ‌پاشی در سطح ۴۵۰ هکتار از اراضی شهرستان ریگان خبر داد و گفت: پیش‌بینی می‌کنیم تا پایان سال جاری حدود ۸۵۰ هکتار در شهرستان ریگان مالچ‌پاشی شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ سیدمصطفی آیت‌اللهی موسوی از آغاز عملیات مالچ‌پاشی در سطح 450 هکتار از اراضی شهرستان ریگان خبر داد و عنوان کرد: عملیات مالچ پاشی پس از ۱۳ سال وقفه از سال ۹۶ از سر گرفته شد، اما در سال گذشته سهمیه مالچ استان کاهش پیدا کرد و به همین دلیل مجبور به توقف ادامه کار شدیم.

وی ادامه داد: با اختصاص بودجه از حدود ۲۰ روز قبل مالچ پاشی در سطح ۴۵۰ هکتار از اراضی این شهرستان آغاز شده و پیش‌بینی می‌کنیم تا پایان سال جاری حدود ۸۵۰ هکتار در شهرستان ریگان مالچ‌پاشی شود. معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمان همچنین به اجرای طرح نهالکاری در شهرستان‌های ریگان و فهرج به منظور کاهش اثرات مخرب شن‌های روان و بروز گرد و غبار در منطقه طرح نهال کاری در شهرستان های شرقی استان کرمان اشاره کرد.

آیت‌اللهی موسوی، احداث بندهای خاکی برای جلوگیری از توفان شن در منطقه را از دیگر اقدامات موثر در کاهش ریزگردهای شرق استان دانست و افزود: چند دستگاه پایش و اندازه‌گیری گرد و غبار به زودی از محل اعتبارات کاهش آلایندگی برای نصب در مناطق بحرانی استان خریداری می‌شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز