وضعیت سفید کرونا در ۸ شهرستان کرمان

۱۳۹۹/۰۲/۱۵ - ۰۹:۳۲:۱۵
کد خبر: ۹۹۷۲۰۲
وضعیت سفید کرونا در ۸ شهرستان کرمان
جانشین ستاد استانی مدیریت مقابله با کرونا گفت: ۸ شهرستان شامل بافت، رودبار جنوب، ریگان، فاریاب، فهرج، کهنوج و منوجان و کوهبنان فعلا سفید اعلام می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ محمد صادق بصیری با اشاره به اینکه با توجه به مصوبات ستاد ملی مدیریت مقابله با کرونا برای تقسیم شهرستان‌های ایران به مناطق (سفید و زرد و قرمز)، در ستاد استانی هم این تقسیم بندی اعمال شده افزود: به این ترتیب محدودیت‌های مناطق کم خطر کم و برپایی نماز‌های جمعه و جماعت با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و مدارس هم از ۲۷ اردیبهشت در این‌مناطق آغاز می‌شود

بصیری تصریح کرد: در استان کرمان ۸ شهرستان شامل بافت، رودبار جنوب، ریگان، فاریاب، فهرج، کهنوج و منوجان و کوهبنان فعلا سفید اعلام می‌شود.

او در ادامه بیان کرد : صنف آرایشگر برای شروع کار آزادند، آموزشگاه‌های رانندگی و برخی سالن‌های ورزشی انفرادی هم کم خطر شناخته شدند و نهاد‌های فرهنگی هنری هم می‌توانند کار خود را آغاز کنند.

او با اشاره به اینکه با توجه به شرایط مرتبط با بیماری کرونا جشنواره گل محمدی لاله زار، امسال برگزار نشود و کلاس‌های تقویتی آموزش و پرورش به صورت حضوری، فقط در منوجان اجازه برگزاری دارد افزود: کوچ عشایر هم با کمک واحد‌های ترابری سپاه و ارتش بصورت مکانیزه انجام شود.

بصیری گفت:اعلام صنف بازی‌های رایانه‌ای به عنوان صنف خسارت دیده و ارائه تسهیلات به آنان از مصوبات نشست ستاد استانی مدیریت مقابله با کرونا بوده است.

جانشین ستاد استانی مدیریت مقابله با کرونا در نشست ستاد استانی مدیریت مقابله با کرونا در کرمان با اشاره به میانگین رعایت آئین نامه‌های بهداشتی مرتبط با بیماری کرونا در کشور ۸۳ درصد است افزود:در استان کرمان حدود ۹۰ درصد اعلام شده است و لذا ستاد از همکاری خوب مردم استان با حافظان سلامت جامعه قدردانی کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز