فرمانده انتظامی استان کرمان خبر داد:

تردد موتورسیکلت بالای ۲۵۰ سی سی ممنوع است / این نوع موتورسیکلت ها کالای قاچاق هستند

۱۳۹۹/۰۲/۱۶ - ۱۶:۳۹:۱۸
کد خبر: ۹۹۷۸۱۴
تردد موتورسیکلت بالای ۲۵۰ سی سی ممنوع است / این نوع موتورسیکلت ها کالای قاچاق هستند
فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: تردد موتورسیکلت بالای ۲۵۰ سی سی ممنوع است و با آنها برخورد می کنیم. این نوع موتورسیکلت ها کالای قاچاق هستند و خانواده ها اجازه ندهند فرزندانشان سراغ این موارد بروند.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ عبدالرضا ناظری امروز دوشنبه ۱۵ اردیبهشت ماه در جلسه کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان کرمان اظهار کرد: با توجه به نامگذاری سال جاری به جهش تولید، مسئولیت در نیروی انتظامی تشدید شده و بخش مهمی از کار، مبارزه و مقابله با کالای قاچاق است.

وی افزود: به ویژه در شرایط فعلی کشور، قاچاق کالا چرخ های تولید را از حرکت باز می دارد و عقب رفت داریم و باید همه در این حوزه امسال با حالت جهشی در اجرای ماموریت های مبارزه با قاچاق تلاش کنند.

ناظری تصریح کرد: قرارگاه اقدام مشترک نیروهای مسلح در کشور راه اندازی شده و در استان کرمان دستورالعمل را بومی کرده ایم و به زودی جلسات را برگزار و از ظرفیت سپاه و قرارگاه جنوبشرق استفاده خواهیم کرد.

فرمانده انتظامی استان کرمان در ادامه بیان کرد: ۱۶۶۶ میلیارد ریال ارزش کالاهای قاچاق مکشوفه نیروی انتظامی در سال ۹۸ در استان کرمان بوده که ۳۴ درصد افزایش داشته است.

وی با اشاره به بحث قاچاق سوخت، افزود: در قاچاق سوخت باید با استان های همجوار جلساتی برگزار و هماهنگی و اقدام مشترک انجام بدهیم. شب گذشته همکاران ما اتوبوس هایی را توقیف کرده اند که زیر آنها کاملا باک تعبیه شده است.

ناظری تصریح کرد: تردد موتورسیکلت بالای ۲۵۰ سی سی ممنوع است و با آنها برخورد می کنیم. این نوع موتورسیکلت ها کالای قاچاق هستند و خانواده ها اجازه ندهند فرزندانشان سراغ این موارد بروند.

فرمانده انتظامی استان کرمان با بیان اینکه هدف اصلی ما باندهای سازمان یافته و واردکننده قاچاق به استان کرمان است و اولویت کار ما در سال جاری مبارزه با قاچاق است گفت: انتظار داریم اصناف مدیریت کنند و همانطور که در مبارزه با کرونا همکاری و مدیریت کردند و کمترین پلمب را در کرمان داشتیم، در بحث مبارزه با قاچاق نیز همکاری و مدیریت داشته باشند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز