عباس جدیدی:

انتخاب من در آسیا به انتخاب سوریان کمک می‌کند

۱۳۹۹/۱۱/۲۸ - ۰۹:۵۳:۴۵
کد خبر: ۱۱۳۸۰۹۵
انتخاب من در آسیا به انتخاب سوریان کمک می‌کند
پیشکسوت کشتی گفت: انتخاب من در آسیا به انتخاب حمید سوریان کمک خواهد کرد.

به گزارش برنا، عباس جدیدی، پیشکسوت کشتی کشورمان درخصوص شرایط کشتی برای کسب سهمیه المپیک توکیو گفت: شرایط کرونا برای همه کشورها مساوی است و انشالله زودتر رفع شود. با تغییر و تحولات در المپیک توکیو و اینکه اخیرا مدیر اجرایی مسابقات المپیک استعفا داد یک سری موضوعات ایجاد شده و سوالاتی مطرح است که آیا با این ویروسی که مدام جهش دارد، اصلا المپیک برگزار می‌شود؟ امیدوارم در تفکر بچه‌ها که المپیکی کار می‌کنند ناامیدی ایجاد نشود.

او افزود: با غنای ورزش ما و غیرت و اصالت بچه‌ها همواره حماسه‌های ماندگار در کشتی خلق شده است. تمرینات و اردوها برقرار شده است و بچه‌ها با انگیزه تمرین می‌کنند. موضوعاتی از جهت انتخابی‌ها هست و باید در جهت قانونمند شدن باشد و فدراسیون کارهای قشنگی در خصوص فرایند انتخابات انجام داده است‌. اینکه انتخابی افراد در رنکینگ بالاتر آسان‌تر است خوب است ولی باید در یک نمودار مساوی پیش برود و برای همه اوزان مساوی باشد. امیدوارم بچه‌ها در المپیک خوب بدرخشند. در کشتی، وزنه‌برداری و تکواندو مدال آور بودیم. امیدوارم بچه‌ها خارج از حواشی دست پر برگردند و برای کشور افتخار آفرینی کنند.

جدیدی درخصوص حضورش در انتخابات اتحادیه آسیایی کشتی گفت: در اتحادیه جهانی کشتی سوریان و در شورای اتحادیه آسیا من کاندیدا هستم. انتخاب من در آسیا به انتخاب سوریان کمک می‌کند. ما همیشه در بحث کرسی‌ها نقض داشتیم و در مجامع جهانی مورد آزار و حق‌خوری قرار گرفتیم. باید همه بین‌المللی فکر کنند. باید وزارت امور خارجه، وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک پای کار باشند تا نه تنها در کشتی بلکه در همه رشته‌ها حتی فوتبال آنقدر کار کنیم و خرج کنیم و رایزنی کنیم و از تمام ظرفیت‌ها استفاده کنیم تا کرسی‌های بین المللی را فتح کنیم. این کار یک نفر نیست و باید دولت به اهمیت آن پی برده باشد.

نظر شما