رضایت کشتی‌گیر فرنگی تیم ملی از دریافت مدال؛

گرایی: خوشحالم دست خالی به کشور بر نمی‌گردم

۱۴۰۰/۰۷/۱۹ - ۱۵:۱۷:۰۵
کد خبر: ۱۲۴۵۳۲۹
گرایی: خوشحالم دست خالی به کشور بر نمی‌گردم
محمدرضا گرایی که در مسابقات جهانی با شکست مقابل ولاسف نتوانست مدال طلا کسب کند در این رابطه به صحبت پرداخت.

به گزارش برنا و به نقل از سایت فدراسیون کشتی؛ محمدعلی گرایی، صاحب مدال برنز مسابقات جهانی نروژ گفت: روی کشتی‌ و نحوه مبارزات ولاسف کار کرده بودم و با برنامه به مصاف ولاسف رفتم. می‌توانستم او را شکست بدهم و بلد بودم کجای کشتی او را گیر بیندازم، اما متاسفانه در این رقابت‌ها مقابل او یک لحظه گیر کردم و آهنگ کشتی از دستم خارج شد. ولاسف کشتی‌گیر خوبی است، اما شکست ناپذیر نیست و انشاءالله در مسابقات بعدی به گونه‌ای مبارزه خواهم کرد که بتوانم برنامه‌هایم را مقابل او پیاده کنم.

وی ادامه داد: برای کسب مدال طلای جهان به نروژ امده بودم و تمام تمرکزم را روی موفقیت در این رقابت‌ها معطوف کرده بودم، اما یک لحظه در حالت خاک دستم به اشتباه حرکت کرد و ولاسف توانست از فرصت به دست آمده استفاده کند و کشتی را به سود خودش به پایان برساند. علاوه بر ولاسف سایر حریفان هم کشتی‌گیران خوبی بودند و از آمادگی بالایی برخوردار بودند و طبیعتا همه برای کسب بهترین نتیجه آمده بودند.

گرایی تصریح کرد: رقابت بین مدعیان این وزن به معنای واقعی کلمه سخت و سنگین بود. حریفان خوبی داشتم و برای تک‌تک آن‌ها با برنامه و تاکتیک مناسب به روی تشک می‌رفتم و در فرصت مناسب اقدام به اجرای فن و رسیدن به امتیاز می‌کردم. در مجموع باید بگویم علی‌رغم اینکه به مدال طلا دست پیدا نکردم، اما کسب مدال برنز هم توانست تاحدودی حال دلم را خوب کند، چرا که می‌خواستم شکست المپیک را جبران کنم و با خودم عهد بسته بودم که در این رقابت‌ها حتما به روی سکو بروم.

گرایی در پایان خاطرنشان کرد: زحمات زیادی کشیده بودم و تمرینات سنگین و اردوهای پرفشاری را پشت‌سر گذاشته بودم. مدال المپیک را از دست دادم و پاسخ سختی‌هایی که کشیده بودم این بود که حداقل در این رقابت‌ها به مدال برسم. خوشحالم که دست خالی به کشور برنمی‌گردم و باید از این طریق از پدر و مادر و برادر و خواهرم و همچنین همسر مهربانم که در این مدت علی‌رغم اینکه سختی‌های زیادی کشیدند، اما همواره از من حمایت کردند و برای ادامه راه قهرمانی به من انگیزه دادند. همچنین باید از کادر فنی، فدراسیون کشتی و دکتر موسایی رئیس زحمتکش هیات کشتی استان فارس که همیشه هوای کشتی‌گیران را داشته است، تشکر و قدردانی کنم. از مردم خوب کشورمان هم که همواره با دعای خیر و تشویق‌های خود به ما روحیه و انرژی دادند هم تشکر می‌کنم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز