با درخواست هیأت وزنه برداری البرز؛

کرج برای نخستین بار میزبان قهرمانی جوانان کشور شد

۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۱۶:۴۰:۰۳
کد خبر: ۴۹۸۰۴۳
کرج برای نخستین بار میزبان قهرمانی جوانان کشور شد
با در خواست هیأت وزنه برداری استان البرز و همکاری اداره کل ورزش و جوانان این استان، کرج برای نخستین بار میزبان رقابتهای وزنه برداری قهرمانی جوانان رده سنی( 18، 19 و 20 سال) کشور شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ با درخواست منوچهر رضاخانی رییس هیأت وزنه برداری استان البرز و تایید نهایی علی مرادی رییس فدراسیون وزنه برداری کشورمان، شهرستان کرج برای نخستین بار میزبانی مسابقات قهرمانی کشور در این رشته المپیکی را برعهده گرفت. رقابتهای قهرمانی جوانان رده سنی (18، 19 و 20 سال) و انتخابی تیم ملی وزنه برداری جوانان کشورمان از 14لغایت 18 دی ماه به میزبانی مجتمع تفریحی الزهراء شهرستان کرج(واقع در شهر ماهدشت کرج بعد از میدان امام خمینی(ره)، خیابان تربیت) برگزار می شود.

همچنین؛کادر فنی تیم ملی وزنه برداری جوانان کشورمان برای انتخاب نفرات برتر و شایسته در این رقابتها در محل مسابقات حضور خواهند داشت و  از نزدیک شاهد پیکارهای وزنه برداران جوان هستند.

لازم به ذکر است؛ جلسه تأییدیه نهایی تیم های شرکت کننده در این مسابقات، راس ساعت 15 روز سه شنبه(14 دی ماه) با حضور مربی یا سرپرست تیم در جلسه الزامی است.تغییرات نهایی در ترکیب تیم در جلسه تأییدیه نهایی صورت خواهد گرفت و در کنگره مسابقات هیچگونه تغییری در ترکیب تیم ها داده نخواهد شد.کنگره مسابقات رأس ساعت 22 روز سه شنبه(14 دی ماه) تشکیل و حضور نماینده تیم های شرکت کننده در کنگره الزامی خواهد بود.

گفتنی است؛ در این دوره از مسابقات که حکم انتخابی تیم ملی وزنه برداری جوانان را نیز دارد، ماموران نادو(ستاد ملی مبارزه با دوپینگ) از وزنه برداران حاضر در این رقابتها تست دوپینگ خواهند گرفت.نفراتی که نامشان در لیست تیم های شرکت کننده در جلسه تائیدیه ثبت شده باشد موظفند در زمان مسابقات در محل مسابقات حضور داشته باشند. چنانچه افسران نادو، ورزشکاری را جهت انجام تست دوپینگ احضار نماید، عدم حضور ورزشکار به منزله مثبت اعلام شدن تست دوپینگ نامبرده خواهد بود.

براساس این گزارش، جدول رکورد ورودی این مسابقات وزنه برداری قهرمانی جوانان کشور در رده سنی( 18، 19 و 20سال) به شرح زیر است:

منوچهر رضاخانی رییس هیأت وزنه برداری استان البرز در خصوص میزبانی این دوره از مسابقات قهرمانی کشور در رده سنی جوانان(18تا20 سال) در شهرستان کرج اظهار داشت: مسابقات وزنه برداری قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی جوانان با حضور ورزشکارانی از سراسر استان های کشور در رده های سنی 18 ، 19 و 20 سال برای نخستین بار در البرز برگزار می شود که از اهمیت بالایی برای ورزش کرج برخوردار است.

وی در خصوص فعالیت های اخیر هیأت وزنه برداری استان البرز در شهرستان کرج تاکید کرد:هم اکنون 37 وزنه بردار آماده مسابقه در استان داریم که نشان دهنده ظرفیت بالای البرز در رشته وزنه برداری است.در صورت برخورداری از امکانات این وزنه برداران می توانند در سطح ملی و بین المللی قهرمان آفرینی های زیادی برای استان و کشور داشته باشند.

رضاخانی با بیان اینکه در کرج تنها یک سالن برای تمرین وزنه برداران وجود دارد، گفت: بزرگ ترین مشکل ورزش وزنه برداری استان البرز نبود مکان برای تمرین و امکانات است.به منظور گسترش فضا برای تمرین ورزشکاران وزنه برداری، سالن های وزنه برداری در فردیس، ماهدشت و هشتگرد در حال راه اندازی هستند اما جواب گو نیست و نیاز است که به این ورزش توجه بیشتری شود.

رییس هیات وزنه برداری استان البرز افزود: همچنین با مشارکت اداره کل آموزش و پرورش استان یک سالن در منطقه چهارصد دستگاه کرج به منظور آموزش وزنه برداری به دانش آموزان اختصاص داده شده که مقدمات کار فراهم شده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز