پس از کسب مدال برنز در رقابت های جهانی نوجوانان؛

پاپی: نتوانستم رکوردم را به ثبت برسانم

۱۳۹۶/۰۱/۲۱ - ۱۴:۰۰:۵۲
کد خبر: ۵۴۲۷۴۰
پاپی: نتوانستم رکوردم را به ثبت برسانم
دارنده مدال برنز نوجوانان جهان معتقد است؛ به دلیل اینکه در رقابت با حریفانم بودم، نتوانستم رکورد شخصی خود را به ثبت برسانم و رکورد ایران را در رده سنی نوجوانان ارتقاء دهم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، مهدی پاپی وزنه بردار کرمانی تیم ملی نوجوانان کشورمان که در مسابقات جهانی تایلند توانست به یک مدال برنز مجموع دسته 85 کیلوگرم دست یابد. وی در خصوص رقابت های این وزن تصریح کرد: رقابت دسته 85 کیلوگرم خیلی سنگین دنبال شد و تمامی حریفانم با رکوردهای بالا در این دوره مسابقات شرکت کرده بودند.

وی ادامه داد: به دلیل اینکه در رقابت بودم نتوانستم رکورد شخصی خود را به ثبت برسانم. وزنه 178 کیلوگرمی رکوردم در تمرینات بود و 2 کیلوگرم بیشتر از رکورد ایران محسوب می شد.

دارنده مدال برنز قهرمانی نوجوانان جهان تاکید کرد: به دلیل اینکه توانستم به مدال دست پیدا کنم از خانواده ام که حمایتم کردند، کادر فنی تیم ملی نوجوانان آقایان محمد حسین برخواه سرمربی تیم ملی و علی امینی فرد مربی تیم ملی و سایر مربیانم تشکر می کنم. همچنین از فدراسیون وزنه برداری که تمام امکانات را در اختیار ملی پوشان قرار داده بود سپاسگذارم.

پاپی در پایان خاطرنشان کرد: هدفم قرار گرفتن روی سکوی جوانان جهان و مسابقات سال های آینده است و با قهرمانی در رقابت های پیش رو سعی دارم زحمات آنها را به خوبی جواب بدهم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز