رئیس انجمن وزنه برداری جانبازان و معلولین خبر داد:

اعلام ترکیب اعزامی به مسابقات قهرمانی جهان مکزیک پس از رقابت های قهرمانی کشور

۱۳۹۶/۰۴/۰۷ - ۱۴:۵۰:۴۵
کد خبر: ۵۷۹۲۵۷
دراولین روز از چهارمین مرحله تمرینات تیم ملی وزنه برداری جانبازان و معلولین، علی اصغر رواسی، سرمربی تیم ملی، گفتگویی با روابط عمومی فدراسیون انجام داد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، وی در خصوص تمرینات این مرحله گفت: چهارمین مرحله از تمرینات تیم ملی از امروز در مازندران و به میزبانی رامسر برگزار می شود و همانند اردوهای قبل تمرینات در دو بخش بزرگسالان و جوانان پیگیری خواهد شد.

رواسی افزود: در بخش جوانان تغییری از نظر تعداد نداشتیم ولی در بخش بزرگسالان دو نفر خط خوردند و با ریزش مواجه بودیم.

رئیس انجمن وزنه برداری خاطر نشان کرد: خوشبختانه در هر مرحله از تمرینات به نسبت مرحله ی قبل شرایط وزنه برداران بهتر می شود و مسابقات قهرمانی کشور که با نظارت کمیته بین المللی پارالمپیک برگزار خواهد شد، فرصت خوبی است تا عملکرد ملی پوشان را رصد کنیم و پس از پایان یافتن این مسابقات می توانیم ترکیب نهایی تیم اعزامی به مسابقات قهرمانی جهان مکزیک را اعلام کنیم.

سرمربی تیم ملی گفت: طبق آنچه که به ملی پوشان اعلام شده، پس از رقابت های قهرمانی کشور و بررسی رکوردها، نفراتی که رکوردهای آنها به نسبت رنکینگ جهانی پایین تر باشد، از اردو خط می خورند و در تلاش هستیم تا تیمی قدرتمند را برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان آماده کنیم.

علی حسینی، علی صادق زاده، نادر مرادی، سید حامد صلحی پور، مهدی عظیمی، محمدامین ساکت (تهران)، امیر جعفری، یوسف یوسفی (البرز)، صمد عباسی، علیرضا ایزدی (کرمانشاه)، سامان رضی، محسن بختیار (گیلان)، ابوالفضل هادی ‌شاه آبادی (خوزستان)، مجید فرزین (اردبیل)، سیامند رحمان (آذربایجان‌غربی)، منصور پورمیرزایی (کرمان)، محمدرضا رجبی (قزوین)، معین احمدی (کردستان)، علی اکبر قریبشی(فارس) ملی پوشان دعوت شده به چهارمین مرحله تمرینات هستند.

علی اصغر رواسی، سرمربی تیم ملی و جواد رازی و علی فخر آور به عنوان مربیان تیم ملی، برتمرینات نظارت دارند و سرپرستی این اردو که از 8 تا 22 تیر برگزار می شود نیز بر عهده ی حمید شکریانی است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز