عیدی مجلس به زلزله زدگان:

۲۵۰ میلیارد تومان برای بازسازی دنا اختصاص یافت

۱۴۰۰/۰۱/۰۱ - ۱۱:۰۰:۴۹
کد خبر: ۱۱۵۵۱۵۴
۲۵۰ میلیارد تومان برای بازسازی دنا اختصاص یافت
نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس از پیش بینی ۲۵۰ میلیارد تومان اعتبار در بودجه ۱۴۰۰ برای بازسازی دنا خبر داد.
به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی در آئین سال تحویل در کنار مردم زلزله زده سی سخت مرکز شهرستان دنا از پیش بینی ۲۵۰ میلیارد تومان اعتبار در بودجه ۱۴۰۰ برای بازسازی دنا خبر داد.

مهدی روشنفکر افزود: با پیگیری‌های انجام شده و حمایت نمایندگان مجلس شورای اسلامی بویژه حمایت محمدباقر قالیباف رئیس مجلس، ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال در بودجه ۱۴۰۰ برای بازسازی آسیب‌های ناشی از زلزلزه سی سخت اختصاص یافته است.

وی تلاش مسئولان ملی و محلی برای کاهش آلام مردم زلزله زده دنا را ستودنی دانست و تاکید کرد: مسئولان از جمله نماینده عالی دولت از لحظه اول وقوع زلزله تاکنون در کنار مردم بوده و لحظه‌ای از آنان غافل نشده‌اند به نوعی که تسریع در روند خدمات رسانی به زلزله زدگان تاکنون در کشور کم نظیر بوده است.

نماینده مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه امیدوارم با همکاری مردم شهرستان دنا و شهر سی سخت را بهتر از گذشته بسازیم، ادامه داد: تا ساخت آخرین خانه در کنار مردم خواهیم ماند.

 

نظر شما