آماده باش نیروی انتظامی برای کنترل تردد کرونایی

۱۴۰۰/۰۱/۰۵ - ۱۱:۵۴:۲۰
کد خبر: ۱۱۵۶۲۲۹
آماده باش نیروی انتظامی برای کنترل تردد کرونایی
نیروی انتظامی برای اجرای مصوبات ستاد کرونا در محور‌های مواصلاتی کهگیلویه و بویراحمد آمادگی کامل دارد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛فرمانده انتظامی استان در سفر به شهرستان کهگیلویه از آماده باش کامل این فرماندهی در ایام نوروز خبر داد و گفت: با توجه به وضعیت خاص کرونا در استان و قرمز بودن شهرستان گچساران، پلیس نیز با استقرار در میادین ورودی و خروجی شهر‌ها نقش خود را برای کنترل این ویروس و اجرای مصوبات ستاد کرونا ایفا می‌کند.

سردار کیقباد مصطفایی افزود: بر اساس مصوبه ستاد کرونا و با توجه به عید نوروز و ورود گردشگران به استان، فرماندهی انتظامی استان در کنار دیگر اعضای ستاد مقابله با کرونا از ورود خودرو‌هایی با پلاک غیر بومی به شهر‌ها و مناطق مختلف استان جلوگیری می‌کند و با خودرو‌های متخلف نیز برخورد خواهد کرد.

وی به محدودیت‌های تردد درون شهری هم اشاره کرد و گفت: علاوه بر کنترل ورود خودرو‌های غیر بومی به استان، در شهرستان‌های با وضعیت قرمز، نارنجی، زرد و آبی نیز محدودیت‌های تردد شبانه اجرا می‌شود.

فرمانده انتظامی استان اضافه کرد: این طرح از ساعت ۲۱ تا ۳ بامداد در همه شهر‌های استان اجرا می‌شود و خودرو‌هایی که در این ساعات تردد کنند جریمه می‌شوند.

سردار مصطفایی ادامه داد: طرح کنترل و محدودیت تردد برای خودرو‌های ناوگان عمومی اعمال نمی‌شود و این خودرو‌ها برای تردد مشکلی ندارند.

فرمانده انتظامی استان از مردم خواست تا با نیروی انتظامی همکاری‌های لازم را داشته باشند.

 

نظر شما