تشکیل ۲۰ تور گردشگری مجازی در کهگیلویه و بویراحمد

۱۴۰۰/۰۱/۰۶ - ۱۳:۵۹:۰۳
کد خبر: ۱۱۵۶۵۰۰
تشکیل ۲۰ تور گردشگری مجازی در کهگیلویه و بویراحمد
مدیرکل میراث‌فرهنگی صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد گفت:۲۰ تور گردشگری مجازی از جاذبه‌های تاریخی و گردشگری این استان راه اندازی شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛مجید صفایی اظهار داشت:با توجه به محدویت‌های ناشی از کرونا و تعطیلی مراکز گردشگری راه‌اندازی تورهای مجازی بیش از پیش ضروری است.

وی افزود: مستند ۶۰ دقیقه‌ای از ظرفیت‌ها و مناطق گردشگری کهگیلویه وبویراحمد در ۶۰ کلیپ تهیه و در فضای مجازی و سایت اداره کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان بارگزاری شده است.

مدیر کل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد:تصاویر سه بعدی از جاذبه‌های گردشگری و دیدنی این استان طراحی شده و درصفحه اینستاگرام به نشانی kb@cthh قابل مشاهده است.

صفایی معرفی جاذبه‌های مختلف کهگیلویه و بویراحمد  در فضای مجازی را مهم ارزیابی کرد و از هموطنان خواست هر کدام سفیری برای معرفی جاذبه‌ها و ظرفیت‌های استان باشند و در این زمینه، اداره‌کل میراث‌فرهنگی استان را همراهی کنند.

وی ابراز داشت:رودِ رونه باشت، چشمه بلقیس چرام، بافت تاریخی دهدشت، چشمه میشی سی سخت، آبشار تنگ تامرادی، تنگ گنجه ای، طسوج چرام، موگرمون لنده تنگ سولک بهمئی از جمله مناطقی است که مسافران می توانند از طریق تور مجازی از آنان دیدن کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز