آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان کهگیلویه و بویراحمد تا ۶ فروردین ۱۴۰۰

۱۴۰۰/۰۱/۰۶ - ۱۸:۳۲:۱۴
کد خبر: ۱۱۵۶۵۴۸
آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان کهگیلویه و بویراحمد تا ۶ فروردین ۱۴۰۰
رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از افزایش شمار جانباختگان کووید 19 در کهگیلویه و بویراحمد به 470 نفر خبر داد و گفت: متاسفانه طی 24 ساعت گذشته 4 نفر از هم استانی هایمان بر اثر ابتلا به کرونا جان باختند.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛ دکتر پرویز یزدانپناه افزود: هم اکنون 225 بیمار در بیمارستان های معین کرونای استان بستری بوده که از این تعداد 51 نفر مبتلای قطعی و 15 نفر در بخش مراقبت های ویژه تحت درمان هستند.

وی اضافه کرد: تعداد بهبود یافتگان بیماران کرونایی کهگیلویه و بویراحمد تاکنون 26780 مورد گزارش شده است.

وی اضافه کرد: از 778 جواب نمونه pcr  دریافت شده از آزمایشگاه سلولی مولکولی یاسوج، حدود 26 درصد موارد مثبت بودند و به ترتیب بویراحمد، گچساران و بهمئی بیشترین موارد مثبت را داشتند. همچنین 700 نمونه تست سریع در استان انجام شد که 6 درصد موارد مثبت بودند و عمدتا در گچساران، لنده و بهمئی بودند.

دکتر یزدان پناه گفت: طی یک ماه گذشته میزان شیوع بیماری افزایش یافته و متاسفانه طی چند روز گذشته با رشد آمار جان باختگان و بیماران بستری مواجه هستیم.

وی اذعان داشت: علیرغم همه تذکرات و توصیه های عنوان شده شاهد برخی بی توجهی ها و سهل انگاری ها در استان بودیم که نتیجه آن آسیب به سلامت عمومی بوده است. از مردم خواهش میکنیم برای پیشگیری از هر اتفاق ناگوار به تذکرات توجه نموده و از مسافرت و دورهمی ها خودداری نمایند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز