نجات جان زنی در ارتفاعات چرام توسط امدادگران هلال احمر

۱۴۰۰/۰۱/۰۸ - ۱۲:۱۳:۱۷
کد خبر: ۱۱۵۷۱۴۹
نجات جان زنی در ارتفاعات چرام توسط امدادگران هلال احمر
امدادگران هلال احمر با همکاری نیروهای اورژانس زنی را که در ارتفاعات نزدیک به امامزاده عبدالله علیه السلام شهرستان چرام مصدوم شده بود نجات دادند.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛ سید امان اله جهان بین مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان از نجات جان زنی در ارتفاعات چرام خبر داد.             

جهان بین گفت:نجات جان خانم جوان توسط نیروهای امدادی واکنش سریع تیم کوهستان وپرسنل جمعیت هلال احمرشهرستان چرام درارتفاعات کوههای چرام صورت گرفت.

وی گفت: طی تماس تلفنی از محل حادثه کوه سیاه (امام زاده عبدالله ) مبنی بر سقوط یک  خانم بلافاصله تیم کوهستان جمعیت هلال احمر  به صورت پیاده روی به محل اعزام و بعد از حمل مصدوم به مدت شش ساعت  پیاده روی در مناطق صعب العبور به همراه نیروهای اورژانس تحویل نیروهای درمان گردید.

مدیرعامل هلال احمر کهگیلویه و بویر احمدافزود: بعد از شش ساعت تلاش تیم کوهستان وامدادگران وپرسنل جمعیت هلال احمر وکارکنان اورژانس شهرستان چرام در کوه جان خانم جوان را که از کوه پرت شده بود نجات دادند.    این خانم همراه با گروهی از بانوان به قصد کوهپیمایی و زیارت امامزاده عبدالله علیه السلام به این ارتفاعات صعود کرده بودند.

 

نظر شما