عملیات اجرایی‌اردوگاه گردشگری موگرمون لنده در کهگیلویه و بویراحمد شتاب گرفت

۱۴۰۰/۰۱/۰۹ - ۱۷:۴۹:۲۸
کد خبر: ۱۱۵۷۵۸۱
عملیات اجرایی‌اردوگاه گردشگری موگرمون لنده در کهگیلویه و بویراحمد شتاب گرفت
مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کهگیلویه و بویراحمد گفت:با اختصاص اعتبارات بیناد علوی کشور، عملیات اجرایی اردوگاه گردشگری موگرمون در شهرستان لنده شتاب گرفته است.

به‌گزارش‌ خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛ مجید صفایی با بیان این‌که پروژه‌گردشگری موگرمون لنده یکی از پروژه‌های مهم جهش تولید در استان است، افزود:این نخستین پروژه سرمایه‌گذاری جهش تولید در استان بوده که عملیات اجرایی آن آغاز شده و هم‌اکنون عملیات خاک‌برداری،دیوارکشی و جاده‌سازی آن به اتمام رسیده است.

وی میزان سرمایه‌گذاری این پروژه را ۷۲میلیارد ریال عنوان کرد و گفت:از مجموع اعتبار اختصاص یافته به اردوگاه گردشگری موگرمون، ۱۵میلیارد ریال اعتبار ملی، ۱۰میلیارد ریال اعتبار استانی و ۱۵میلیارد ریال سهم سرمایه‌گذاری بنیاد علوی است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: از محل تسهیلات اشتغال‌زایی روستایی و عشایری این اداره‌کل نیز ۳۲میلیارد ریال تسهیلات به این پروژه اختصاص یافته است.

وی با بیان این‌که این پروژه در زمینی به مساحت ۱۱هزار مترمربع در حال اجرا است، تأکید کرد: در این اردوگاه گردشگری، سوئیت‌های اقامتی، آلاچیق، سکوی نشینمن، رستوران، آبشار مصنوعی، سرویس بهداشتی و نمازخانه در حال احداث است.

اردوگاه گردشگری موگرمون در شهرستان لنده با همکاری بنیاد علوی کشور در حال احداث است که هم‌اکنون حدود ۳۵درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز