۸۸ واحد تولیدی نیمه فعال و غیر فعال در استان فعال شد

۱۴۰۰/۰۱/۱۲ - ۱۰:۲۱:۳۹
کد خبر: ۱۱۵۸۴۴۵
۸۸ واحد تولیدی نیمه فعال و غیر فعال در استان فعال شد
با حمایت دستگاه قضایی مشکلات ۸۸ واحد تولیدی تعطیل و نیمه تعطیل در استان کهگیلویه و بویراحمد رفع و به چرخه تولید برگشتند.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛رئیس کل دادگسترس استان گفت: یکی طرح‌های مهم دستگاه قضایی حمایت از تولید و اشتغال است که به همین منظور واحد‌های تولیدی مشکل دار و غیر فعال شناسایی و برای بازگشت به چرخه تولید حمایت می‌شوند.

حسین نگین تاجی افزود: در ۱۱ ماه گذشته ۸۸ واحد تولیدی در کهگلویه و بویراحمد که به خاطر برخی مشکلات غیر فعال و نیمه فعال شده بودند شناسایی و با حمایت دستگاه قضاء این واحد‌ها به چرخه تولید برگشتند.

نگین تاجی با بیان اینکه دستگاه قضاء در قالب ستاد پیگیری اجرای سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی به حمایت حقوقی و قضایی از تولیدکنندگان و واحد‌های تولیدی می‌پردازد اضافه کرد: مسئولان دستگاه قضایی علاوه بر ارائه حمایت‌های حقوقی به تولیدکنندگان  در بازدید از کارخانه‌ها از نزدیک با مهم‌ترین چالش‌های آن‌ها آشنا شده و برای رفع مشکلات پیشروی واحد‌های تولیدی تصمیم گیری می‌کنند.

وی به مهمترین اقدامات حمایتی دستگاه قضایی استان به واحد‌های تولیدی در کهگیلویه و بویراحمد اشاره کرد و ادامه داد: در سفر اخیر رئیس قوه قضاییه به استان کارخانه قند یاسوج با مساحت ۴۲ هکتار و ارزش ریالی ۹۰۰ میلیارد تومان با صدور حکم ابطال واگذاری، زمینه اعاده آن به دولت فراهم شد.

الزام دستگاه‌های متولی و مربوطه به اجرای مصوبات ستاد استانی و کارگروه‌های رفع موانع تولید، ارائه راهکار‌های قانونی و حقوقی برای رفع موانع تولید بنگاه‌های تولیدی، هماهنگی و همکاری بین دستگاه‌های استانی برای تحقق مصوبات کارگروه رفع موانع تولید، بازدید از طرح‌های تولیدی مشکل دار، و تشکیل جلسات منظم هفتگی و ماهانه پیرامون پرونده‌های تولیدی مطرح شده از جمله اقدامات دستگاه قضایی در استان کهگیلویه و بویراحمد برای حمایت از چرخ تولید است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز