دهدشت میزبان دسته یکم فوتسال بانوان کشور

۱۴۰۰/۰۱/۱۴ - ۱۱:۰۰:۳۹
کد خبر: ۱۱۵۹۱۷۲
دهدشت میزبان دسته یکم فوتسال بانوان کشور
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان کهگیلویه از میزبانی شهر دهدشت در رقابتهای گروه 5 فوتسال بانوان دسته یکم باشگاههای کشور خبر داد.
به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛رضا نیکویی زاده ،رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان کهیگلویه با بیان این خبر  اظهار داشت:با حضور 4 تیم ،رقابتهای گروه پنج فوتسال دسته یکم بانوان کشور در دهدشت برگزار می شود.
 
نیکویی زاده ،رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان کهگیلویه افزود:این رقابتها از 20 تا 25 فروردین ماه 1400 در سالن 1200 نفری مجموعه ورزشی شهید حاج قاسم سلیمانی دهدشت برگزار می شود.
 
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان کهگیلویه از حضور تیم های آریا ترکان مراغه ،دست گردی یزد ،هیات فوتبال نطنرکاشان و هیات فوتبال شهرستان کهگیلویه در این مسابقات خبر و تصریح کرد:دو تیم برتر این مسابقات به مرحله بعدی رقابتهای فوتسال بانوان دسته یکم کشور صعود می کنند. دو تیم برتر لیگ دسته یکم فوتسال بانوان به لیگ برتر بانوان در سال 1400 راه خواهند یافت.
 
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان کهگیلویه در پایان از حمایت های علوی مدیر کل و معاونین ،فرماندار ،هیات فوتبال شهرستان و استان در میزبانی این رقابتها تقدیر و اظهار امیدواری کرد شهر دهدشت میزبان شایسته ای در این مسابقات باشد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز