مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد در اولین جلسه شورای اداری مطرح کرد:

قائل به اجرای سیاست های سازمانی در حوزه فرهنگ و هنر هستیم

۱۴۰۰/۰۱/۱۶ - ۱۶:۰۷:۰۸
کد خبر: ۱۱۶۰۴۵۷
قائل به اجرای سیاست های سازمانی در حوزه فرهنگ و هنر هستیم
اولین جلسه شورای اداری این اداره کل در سال جدید با حضور معاونین، مدیران ستادی اداره کل و روئسای ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان های استان در یاسوج برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛.محمد علی پیرسبزی مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد با تبریک سال جدید گفت: بهار فصل دیدن ها و زیستن ها، همدلی و همزبانی است و امیدوارم در سال نو با تاسی از شعار سال برای پیشبرد حوزه فرهنگ و هنر استان بتوانیم گام های اساسی برداریم.

وی با بیان اینکه با نگاهی به برنامه های سال گذشته برنامه ریزی برای تقویم فرهنگی و هنری  سال جدید انجام شود خاطرنشان کرد: ضرورت دارد در هر شهرستان با همفکری و تبادل نظر انجمن های فرهنگی و هنری و سایر مجموعه های وابسته برنامه های که قابلیت اجرایی در هر منطقه دارد عملیاتی شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با تأکید بر ضرورت ترسیم برنامه هایی که هم مخاطب پسند و هم قالبیت اجرایی داشته باشند تصریح کرد: آنچه مسلم است فعلا باید با وجود شرایط کرونایی فعالیت های کرونایی برنامه ریزی شودو توجه ویژه ای به بهره مندی از بستر فضای مجازی شود.

وی با اشاره به در پیش بودن ماه مبارک رمضان بیان کرد:برنامه های ماه مبارک در قالب های فرهنگی،هنری و قرآنی بزودی برای هر شهرستان اعلام می شود که امیدورم به نحوه شایسته اجرایی و عمیاتی شود.

 

نظر شما