رئیس هیات بسکتبال استان کهگیلویه وبویراحمد خبر داد:

تیم بسکتبال استان حریفان خود در رقابتهای دسته دوم کشور را شناخت

۱۴۰۰/۰۱/۱۷ - ۰۹:۱۰:۴۵
کد خبر: ۱۱۶۰۶۴۷
تیم بسکتبال استان حریفان خود در رقابتهای دسته دوم کشور را شناخت
رئیس هیات بسکتبال استان کهگیلویه وبویراحمد گفت :گروه بندی رقابتهای بسکتبال دسته دوم باشگاههای کشور برگزار و حریفان تیم استان در این مسابقات مشخص شد.
به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛حشمت الله اقبال پناه ،رئــیس هیات بسکتبال کهگیلویه وبویراحمد با بیان این خبر اظهار داشت:گروه بندی رقابتهای بسکتبال دسته دوم آقایان کشور توسط فدراسیون بسکتبال کشور برگزار و تیم ها حریفان خود را شناختند.
 
اقبال پناه از حضور تیم خانه بسکتبال استان در این رقابتها خبر و افزود:تیم خانه بسکتبال استان در گروه ب این مسابقات با تیم های زاگرس فرخ شهر ،شاهین شهر ،خانه بسکتبال شیراز و خانه بسکتبال اصفهان همگروه شد.
 
رئیس هیات بسکتبال استان ضمن آرزوی موفقیت برای تیم بسکتبال استان در این رقابتها افزود:رقابتهای لیگ دسته دوم بسکتبال آقایان کشور با شرکت 31 تیم در پنچ گروه 5 تیمی و یک گروه 6 تیمی برگزار و از هر گروه دو تیم راهی مرحله بعدی این مسابقات می شود.
 
اقبال پناه از میزبانی شهر اصفهان در گروه ب این رقابت ها که تیم خانه بسکتبال استان حضور دارد خبر و تصریح کرد :این رقابتها از 25 فروردین ماه در شهر اصفهان با رعایت پورتکل های بهداشتی برگزار می شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز