اعلام زمان آغاز ثبت سفارش کتاب های درسی در کهگیلویه و بویراحمد

۱۴۰۰/۰۱/۱۷ - ۱۵:۴۸:۴۷
کد خبر: ۱۱۶۱۰۱۶
اعلام زمان آغاز ثبت سفارش کتاب های درسی در کهگیلویه و بویراحمد
مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: ثبت سفارش و خرید اینترنتی کتاب های درسی در این استان برای سال تحصیلی ۱۴۰۱ - ۱۴۰۰ از ۲۲ فروردین ماه امسال آغاز می شود و تا ۲۲ خردادماه نیز ادامه دارد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛هادی زارع پور اظهار داشت: این ثبت سفارش و خرید اینترنتی کتاب های درسی ویژه دانش آموزان تمامی پایه ها و رشته های تحصیلی کهگیلویه و بویراحمد خواهد بود. 

وی افزود: مهلت ثبت سفارش و خرید اینترنتی کتاب های درسی برای دانش آموزان گروه میان پایه کهگیلویه و بویراحمد شامل پایه های دوم تا ششم، هشتم و نهم، یازدهم و دوازدهم تا ۲۲ خردادماه ۱۴۰۰ و برای دانش آموزان پایه های ورودی این استان شامل اول ابتدایی، هفتم و دهم نیز تا ۱۶ شهریورماه امسال است. 

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: ثبت سفارش و خرید اینترنتی کتاب ‌های درسی برای دانش آموزان کهگیلویه و بویراحمد تنها از طریق سایت irtextbook.ir یا irtextbook.com انجام خواهد شد. 

زارع پور عنوان کرد: امکان ویرایش و اصلاح اطلاعات مربوط به ثبت سفارش و خرید اینترنتی کتاب های درسی برای دانش آموزان کهگیلویه و بویراحمد از ۱۲ تیرماه امسال فراهم است. 

وی ابراز داشت: آن عده از دانش آموزان کهگیلویه و بویراحمد که از مدرسه ای به مدرسه دیگر منتقل شده یا تغییر رشته داده اند می توانند اطلاعات مربوط به ثبت سفارش و خرید اینترنتی کتاب های درسی را ویرایش و اصلاح کنند. 

زارع پور گفت: فرآیند توزیع کتاب های درسی بین دانش آموزان تمامی پایه ها و رشته های تحصیلی کهگیلویه و بویراحمد از ۲۲ اردیبهشت ماه امسال آغاز خواهد شد و تا شهریورماه نیز ادامه دارد. 

وی گفت: امسال کتاب های درسی با میانگین ۲۵ درصد افزایش قیمت نسبت به سال گذشته در اختیار دانش آموزان پایه ها و رشته های مختلف تحصیلی کهگیلویه و بویراحمد قرار خواهد گرفت. 

زارع پور افزود: قیمت کتاب های درسی برای دانش آموزان پایه ابتدایی ۴۲۵ هزار ریال، پایه های هفتم تا نهم ۶۴۵ هزار ریال، پایه های  دهم تا دوازدهم رشته ریاضی۸۸۷ هزار ریال و پایه های دهم تا دوازدهم رشته علوم تجربی نیز ۸۴۲ هزار ریال است. 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز